Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Moon Grey 20VT Plus - 355KM i 475Nm
Autor Wiadomość
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-08, 7:38 pm   

Szczęście w nieszczęściu ale ważne, że jeździ i nic poważnego się nie stało.
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
TomElk 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe
Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 166
Skąd: Ełk
Wysłany: 2017-01-09, 4:13 pm   

ciesze sie, ze mogłem pomóc i już zapiernicza :) a podobno taka łatwa i krótka droga jest zrobienie na 400.. no chyba, ze mamy kilkuletnie auto co w serii miewa te 300... ;) Coupe to 1 wielka niespodzinka na 4 kołach :P
_________________
LE 315
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-01-21, 8:35 am   

Wczoraj Coupe otrzymało nowa chłodnice Valeo.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-22, 8:12 pm   

Taka moc to i chłodzenie musi być na bardzo dobrym poziomie :)
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2017-01-25, 10:31 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tasman3310 
Young Forum User

Auto: Lancia Kappa Coupe
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 48
Skąd: Wrocław/Mirków
Wysłany: 2017-01-23, 8:07 pm   

Też będę musiał się powoli rozglądnąć za nową. Możesz mi podać gdzie kupiłeś i jaki był jej koszt, podaj mi też jej numery seryjne czy jak one się tam zwą, znalazłem na jednym sklepie internetowym za 560zł też VALEO i niby ma pasować do 20VT, ale po zdjęciu nie mogę rozpoznać czy to na pewno ta.
Ostatnio zmieniony przez tasman3310 2017-01-23, 8:09 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-01-23, 8:35 pm   

Mroauto.pl za 490zł z dostawą. Numer Valeo to 731593. Na ich stroje jest błąd - podane że do Forda. :b
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
tasman3310 
Young Forum User

Auto: Lancia Kappa Coupe
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 48
Skąd: Wrocław/Mirków
Wysłany: 2017-01-24, 4:07 pm   

Czyli dokładnie taka jaką ja znalazłem najtaniej 560zł z przesyłką, to miałeś chyba jakiś rabata bo teraz na ich stronie znalazłem za 527zł 8O I ona na 100% pasuje?
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-01-24, 5:17 pm   

tasman3310 napisał/a:
Czyli dokładnie taka jaką ja znalazłem najtaniej 560zł z przesyłką, to miałeś chyba jakiś rabata bo teraz na ich stronie znalazłem za 527zł 8O I ona na 100% pasuje?
Oni mają coś na stronie namieszane. Nie miałem rabatu, po prostu taka była cena. Chłodnica pasuje, gdyż ją w weekend założyłem.
Tutaj jest link - http://katalog.mroauto.pl...a-valeo-731593/ Zadzwoń i zapytaj się.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-02-23, 5:55 pm   

Lampy po polerce, ale fotka po jest przed nałożeniem wosku. Z podziękowaniem dla Bartka za super robotę!


Teraz wszytko na drodze widzę. :b
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-09, 7:23 pm   

Dawno nic tutaj nie pisałem, a więc mały update. W ubiegłym miesiącu samochód otrzymał:
- klocki na przód Ferodo DS2500
- większy FMIC, który został dodatkowo przerobiony przez Grzesia
- nowe przedłużenie do wtrysków od Grzesia oraz zawleczki do wtrysków
- piasta Coram na tył
- felgi 20VT, które przemalowałem w kolorze antracyt
- opony na tor Federal RS-R 205/50/16
- kute felgi na lato Team Dynamics Pro Race 1.0 w rozmiarze 17x7, ET38 (przechodzą bez problemu przez Brembo bez dystansu i waga sztuki to 7.5kg), które przemaluję z czarnego na jakiś jaśniejszy kolor
- opony na lato Nexen N'fera SU1 205/45R17 (wiem, nie kupiłem Michelinów, Dulopów lub Conti) :P
- filtr oleju K&N
- olej Millers CFS 10W60
- 4 cewki
- komplet świec Bosch
- czujnik tmp. oleju do EMU
- poduszki McPhersonów
- zbieżność
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2017-05-09, 7:25 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Woopy 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 20VT MY99
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 1754
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-09, 7:37 pm   

Mam N'fera SU1 w alfie i jestem bardzo zadowolony :)
_________________

 
 
 
Krawiec 
Advanced Forum User


Auto: 2.0 20V HGT
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 654
Skąd: RJS/WGR
Wysłany: 2017-05-09, 7:44 pm   

deannn napisał/a:
- 4 cewki
a piąta była dobra? :D
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-09, 9:46 pm   

Woopy napisał/a:
Mam N'fera SU1 w alfie i jestem bardzo zadowolony :)
ja mam w E90 i dlatego kupiłem. Wiem, że są dobre.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
Skłodi 
Old Forum User


Auto: EVO9
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 182
Skąd: Warszawa WB
Wysłany: 2017-05-10, 10:57 pm   

Jezeli jezdzisz na tor na Federalach RS-R 205/50/16. To polecam kupowac 205/45/16, opona mniej sie kladzie.
_________________

 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-11, 5:31 am   

Skłodi napisał/a:
Jezeli jezdzisz na tor na Federalach RS-R 205/50/16. To polecam kupowac 205/45/16, opona mniej sie kladzie.
Dzięki Artur, nie wątpię. Profil 50 kupiłem w bdb cenie, ale następnym razem będę patrzył za jak najszerszą opona i niższą. Obecnie jest dobrze, to też kwestia ciśnienia w oponach. Przód 37 a tył 30 psi.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-30, 11:57 am   

Nowe kółka: kute Team Dynamics Pro Race 1.0 w rozmiarze 17x7J, ET38, 4x100 (wg. producenta ok 7.3kg sztuka) z oponami Nexen N'fera SU1 w rozmiarze 205/45/17,


Wleciały nowe gumki kolektora ssącego a kolektor i rurę dolotu pod maską od FMIC pomalowałem na czarno.

Na montaż czekają grubsze stabilizatory: przód Eibach, tył Whiteline 24mm.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 779
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-30, 6:58 pm   

Na jaki moment dokręcasz koła na śrubach pływających? Pytam bo u mnie ostatnio przy mocnym starcie spod swiatel felga (dokręcona na fabryczne 100Nm) delikatnie sie przesunela wskutek uslizgu pomiedzy łbem śruby, a pływającą podkładką i było delikatne stukanie czuć podczas ruszania autem przód-tył-przód. Po zdjęciu koła, ponownym założeniu i dokręceniu na 120 Nm na razie jest spokój.

Może to kwestia samych śrub - chociaż najtańszych nie kupowałem - płaciłem coś około 200 zł/komplet.

Tym bardziej interesuje mnie temat przy Twojej mocy 300+.
_________________

 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-30, 8:22 pm   

Kiedyś zawsze dokrecalek na czucie i nic się nie działo. Obecnie są skręcone na 104Nm.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 779
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-30, 8:51 pm   

Pływaki i zero problemu?
, czy zastosowałeś adaptery 4x98->4x100?
_________________

 
 
 
amigo77 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: było 16VT, jest 20VT
Wiek: 41
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 289
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-05-30, 8:59 pm   

deannn napisał/a:
Nowe kółka: kute Team Dynamics Pro Race


Pięknie :wink:
_________________
GT2871

=>335KM/=>419Nm



blow off-GReddy,FMIC600*300*76,walbro255,wtr440,zegEGTiBoost,org-Helix,wyd3"Jetex-Fortex,H&R-35,Alu17WOLFRACE
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-05-30, 9:25 pm   

tommy-j napisał/a:
Pływaki i zero problemu?
, czy zastosowałeś adaptery 4x98->4x100?

Pływające. Nie mam dystansów.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-07-22, 7:38 pm   

Ostatnio trochę było zrobione przy FC, a mianowicie:
- przekładnia kierownicza z nowymi osłonami i końcówki drążków plus płukanie układu i nowy płyn Motul
- grubsze stabilizatory na przód Eibach i na tył Whiteline 24mm plus przeróbka mocowań tylnego staba
- wyczyszczenie, konserwacja i ustawienie korektora siły hamowania
- wyczyszczenie tylnego zacisku
- wymiana łożyska wahacza tylnego
- geometria -1.5 stopnia i 1mm zbieżne

Dodatkowo zamówiłem zestaw amortyzatorów OSRAV z regulacją twardości oraz sprężyny Eibach.

Grubsze staby i geometria totalnie zmieniły prowadzenie auta w zakrętach - efekt RWD, przodu już nie wyrzuca, a więc zamierzony efekt został osiągnięty :mrgreen:
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2017-07-23, 10:37 am, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
TomElk 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe
Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 166
Skąd: Ełk
Wysłany: 2017-07-24, 11:18 am   

to teraz lekka maska i aku na tył ?

zdjecia ci znikneły :)

to teraz dopiero musi byc poprawa i jeszcze po nowej zawieszce fiu fiu :)
_________________
LE 315
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-07-24, 12:00 pm   

Maski i aku nie ruszam. Photobucket coś pozmieniał w ich polityce dot. zamieszczania zdjęc na forach itp. Kiedyś ogarnę. ;)
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-08-03, 12:42 pm   

Ostatnio się porobiło, a mianowicie, jak się okazało, urwałem łożysko oporowe w skrzyni biegów. Prawdopodobnie nie wytrzymało współpracy z dociskiem, który jest wzmocniony 30%. Kamil (ten od 156 20VT) doradził mi wzmocnienie nowego łożyska i tak też zrobiłem (zdjęcia poniżej).

Dodatkowo oddałem skrzynię biegów do rewizji. W końcu jest ściagnięta po raz 3 w tym roku, a więc można tam zajrzeć.

lozysko1.jpg
Plik ściągnięto 9051 raz(y) 73,74 KB

lozysko2.jpg
Plik ściągnięto 9051 raz(y) 69,16 KB

lozysko3.jpg
Plik ściągnięto 9051 raz(y) 69,5 KB

lozysko4.jpg
Plik ściągnięto 9051 raz(y) 74,49 KB

lozysko5.jpg
Plik ściągnięto 9051 raz(y) 87,81 KB

_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-08-23, 8:45 pm   

Samochód odebrany tydzień temu:
- skrzynia po przeglądzie po którym okazało się, że nic nie wygląda na zużyte i wszystko jest OK. Natomiast wymieniłem synchronizator drugiego biegu, gdyż czasami pojawiał się zgrzyt. Syncho ori FIAT
- skrzynia zalana świeżutkim olejem syntetycznym XADO 75W90
- założone regulowane McPhersony OSRAV KGA379 (mega!) 8)
- po raz kolejny geometria
- Nowy czujnik EGT od ECUMASTER (3.09)

Niestety chwila po odebraniu ukręciłem regulację twardości i McPhersony poleciały dzisiaj do MXprofi celem naprawy i pełnego serwisu. :evil:
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2017-09-05, 12:42 pm, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2017-11-22, 10:30 am   

Amortyzatory zregenerowane, a zjęło to MXProfi jedynie 2 miesiące. Założone na furmankę i są mega, co zresztą wiedziałem już wcześniej, ale zapomniałem, że są aż tak dobre.

W ostatnim tygodniu:
- w związku z tym, że idzie zima zmieniłem olej na 5W50 oraz filtr MANN
- koretka ustawienia FMIC
- nowe szpilki kolektora wydechowego ASO i miedziane nakrętki
- nowa uszczelka kolektra wydechowego VR
- planowanie kolektora wydechowego
- nowe linki hamulca ręcznego zalane olejem i na krańcach smar
- geometria na zimę fabryczna
- nowy płyn chłodniczy

Trochę grzebania w EMU - ogarnięte strategie kontroli obrotów biegu jałowego, ogarnięty AFR/dostrojenie mapy VE w rejonach toczenia się furą po mieście i co oczywiste w rejonie wolnych obrotów. Bonus to poprawa ekonomii i samochód stał się bardziej cywilny, czyli taki jak zawsze chciałem.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2018-04-23, 9:59 am   

Serwis wiosenny przed pierwszym w tym roku wypadem na tor:
- Olej silnikowy Xado 10W60
- Filtr oleju K&N HP-4001
- Przewody hamulcowe elastyczne tył
- Płyn hamulcowy Millers 300+
- Klocki hamulcowe tył ATE
- Zmiana poduszek silnika z poli na OEM
- Geometria kół
- Regeneracja konsoli i tunelu (po raz ostatni daję szansę gumie w sprayu, tym tazem Motip
- Wymiana nagrzewincy i płynu chłodniczego
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2018-04-23, 9:59 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Woopy 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 20VT MY99
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 1754
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-24, 12:26 pm   

Też poszedłem w Xado w tym roku i aktualnie jest o wiele lepiej niż na Millersie jeżeli chodzi o wewnętrzny wskaźnik ciśnienia oleju. Daj znać jak będzie u Ciebie i jak po wypadzie na tor. Pozdrawiam.
_________________

 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2018-04-24, 1:06 pm   

Xado używam od kilku lat i nie mam zamiaru zmieniać na nic innego. To chyba świadczy o tym, że jest dobry? :wink:
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2018-04-24, 1:06 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paweł_wro 
Advanced Forum User

Auto: Impreza STI
Wiek: 36
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 695
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-24, 4:15 pm   

Panowie, a gdzie kupujecie Xado? w zeszłym roku zamówiłem we Wrocławiu 10w60 u autoryzowanego przedstawiciela, wymieniłem i dopiero jakąś po miesiącu zerknąłem na litrowe opakowanie, które zostawiłem na dolewkę, rok produkcji 2012 :(
_________________

 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2018-04-25, 9:46 am   

Ja zawsze online od Petrostar wwa.
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
Woopy 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 20VT MY99
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 1754
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-25, 9:58 am   

deannn napisał/a:
Ja zawsze online od Petrostar wwa.


Ja też Petrostar wawa mokotów tylko że z offline. ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Woopy 2018-04-25, 9:58 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 779
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-26, 7:59 pm   

Przepraszam za Offtop Jacek, ale mnie nurtuje:

Woopy napisał/a:
aktualnie jest o wiele lepiej niż na Millersie


Rozwiń proszę Woopy, ja dziś zalałem 10W60 NT+ - zaplacilem 400zł za 6 litrów :cry:

Wcześniej zwykły Millers Motorsport - ciśnienie najniższe 2,1 bara i ze zużycia oleju byłem zadowolony. Na 3,5 tyś od wymiany do dziś dolałem tylko 0,6 litra. Wcześniej zdarzały mi się dolewki po 0,5L/1000 km.
_________________

Ostatnio zmieniony przez tommy-j 2018-04-26, 8:07 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Skłodi 
Old Forum User


Auto: EVO9
Wiek: 33
Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 182
Skąd: Warszawa WB
Wysłany: 2018-04-27, 12:22 am   

https://www.petrostar.pl/?q=millers+10w60+nt%2B

400zl dales? 5l przeciez wchodzi. Bierz z Petrostaru, nie natniesz się, ja też stamtąd biorę.
_________________

 
 
Woopy 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 20VT MY99
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 1754
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-27, 8:14 am   

tommy-j napisał/a:
Rozwiń proszę Woopy, ja dziś zalałem 10W60 NT+

Tak jak napisałem ciśnienie na wskaźniku wewnętrznym jest wyższe niż na millersie ok ok 0,2 bara. Mam zdjęcia wskaźnika po zalaniu Xado i millersa i na tym to opieram. Zobaczymy jak będzie po pewnym czasie i w upały bo aktualnie nie jestem w stanie osiągnąć ponad 90 stopni na oleju.
_________________

 
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1473
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2018-11-08, 10:28 am   

W ostatnich paru miesiącach następujące zmiany:
- Gwint BC Racing + nowe camber bolts Eibacha i geometria
- Większe koła na tor z szerszymi oponami
- Intercooler Treadstone Performance zamiast chinola
- Olej LM 10W60 i filtr Purflux
- Big Brake Kit na tył

W kolejce czekają:
- EMU Black, przejściowka P&P + dodatkowe czujniki
- Elektryczna przepustnica
- Turbo Garrett GTX2867R gen. II
- Zaciski od AR 156 GTA
- Tarcze 330x28mm Lancia Delta III 1.8T
- Klocki Stoptech Street (na ulicę) i spiekowe na tor
- przy okazji serwis: nowe świece i płyn hamulcowy Millers 300+
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2018-11-08, 10:34 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group