Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Plus Maciuśa
Autor Wiadomość
RoBSoN 
Forum King


Auto: 1.8
Wiek: 30
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 2684
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2014-05-05, 7:45 am   

Idealny egzemplarz na taką wystawę. Plusik prezentuje się cudownie. Gratki )!)
_________________
Włoskie auta są jak kobiety - albo je kochasz albo jesteś homo ;)
 
 
 
Peta 
Forum Master


Auto: 20VT (ex 16VT+)
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1402
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-05-07, 1:59 pm   

super :-)
_________________
Sprzedam 20VT Sprint Blue
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-06-15, 8:54 pm   

Coupe dostało prezent nowy wydech mała specyfikacja 2,75 cala sportowy metalowy katalizator i dwa tłumiki przelotowe. Zrobiło się trochę głośniej jak dla mnie w pewnej partii obrotów za głośno między 2000-2800 jak się wciśnie gaz to strasznie buczy cos będę musiał z tym zrobić bo głowa pęka.
Fotki
http://bbtp.pl/download.htm?id=35273
http://bbtp.pl/download.htm?id=35274
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2014-06-15, 8:54 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2014-06-15, 9:00 pm   

Mogę Ci sprzedać mój 30cm... Idealnie wciśniesz z swoim środkowym.
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
CzarnY16VT 
Advanced Forum User


Auto: 16VT+
Wiek: 27
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 622
Skąd: Wolibórz
Wysłany: 2014-06-17, 2:24 pm   

Cytat:
Idealnie wciśniesz z swoim środkowym.
:lol:
_________________

 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-06-29, 10:51 pm   

Po całych modzeniach z wydechem i strojeniach przez merrora autko pojechało na hamownię i wynik to 310 km i 410 Nm i więcej z tej hybrydy Erniego nie da się wyciągnąć.
Ale hamownia skończyła się rozerwaną osłoną przegubu zewnętrznego prawego masakra popołudnie sobotnie spędzone na wymianie.
Co by problemów nie było za mało okazało się, że ubytki oleju ze wspomagania są spowodowane uszkodzeniem przekładni kierowniczej leci z prawej strony i na listwie jest delikatny luz. :evil:

Przewaliłem już całe forum w poszukiwaniu odpowiedzi czy magiel pasuje od innych modeli fiata i znalazłem taki temat http://www.forum.fiatcoup...nia+kierownicza nie mogę się w nim wypowiadać więc podpytam na 100% czy sam magiel będzie pasował od Bravo 1,8.
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-06-29, 10:56 pm   

z tego co ja wiem, to nie. Tylko z 20vt.
Stara oddaj do regeneracji, zrobią !!
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
Ostatnio zmieniony przez Galus87 2014-06-29, 10:58 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pidżej 
Advanced Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 28
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 556
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-29, 11:21 pm   

Magiel tylko z 20vt, ewentualnie z 20v po wymianie drążków kierowniczych (z tego co pamiętam, ale nie wiem czy na 100%)
_________________
Jeśli to czytasz, to jesteś prawdopodobnie jednym z 72800 szczęśliwców na ziemi... ^_^

CZĘŚCI DO 20VT i nie tylko:
http://www.forum.fiatcoup...p=359258#359258
 
 
Paweł 16V 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 1.8 16V 97'
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-29, 11:26 pm   

Pytaj P@bla on ostatnio wymieniał u siebie z 20V na ten z 20VT
_________________

 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6657
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2014-06-30, 4:16 am   

Ten od 20v teoretycznie pasuje ale to "drut", drążki trzymaja na samej końcówce, jeżeli są kupione te najdłuższe
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-04, 9:32 pm   

Maciuś, a masz jakiś wykres żeby wrzucić? Jekaw jestem jak to teraz wstaje bo w moim eks 20Vt siedzi taka sama hybryda i wstaje od 3000 przy wystrojeniu na 280KM bo nie ma poki co FMICa, ale Darek wszystko ogarnie zapewne
_________________

 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-04, 10:44 pm   

Napisze ci tak turbo wstaje przy 2800 i pompuje w zależności od pogody i stanu nagrzania silnika w piku od 1,6 do 1,8 i potem trzyma od 1,5 do 1,65 zegar jest ustawiony od powyżej 1,5 na pikanie i aż po 6800 obr pika. Ale moje turbo ma mocniejszy aktuator a ty też miałeś stronę zimną 47,7? Jak Darek ogarnie to zobaczymy ile uda się u niego wycisnąć.
Co do wykresu to jest drobny problem techniczny z Hamowni, ale mam nadzieje że będę go w końcu miał.

A i tak z małych danych to ostatnio prze te upały i korki olej w silniku nagrzał się aż powyżej 120 stopni i ciśnienie oleju spadło minimalnie poniżej 2 bar. Trochę się zaniepokoiłem i jechałem tak by jak najszybciej go ostudzić.
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2014-07-06, 9:25 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-05, 2:52 am   

A nie ja mam u siebie 46,5mm czyli wiekszy niz desant ale mniejszy niz u Ciebie.
_________________

 
 
Thrasher 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: Fiat Coupe
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 817
Skąd: Łomianki
Wysłany: 2014-07-23, 6:02 pm   

Masz już ten wykres z Hamowni ???
_________________
Niech moc będzie z nami .....
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-11, 11:11 pm   

Autko spędziło zimę pod przykryciem z ciepłym garażu.
http://bbtp.pl/download.htm?id=36249
http://bbtp.pl/download.htm?id=36250

Ale niestety zima nie była dobra dla mojego autka niektórzy już wiedzą.
Prace ruszają od przyszłego czartu wstawię kilka fotek z przebiegu prac i napiszę co i jak.
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-11, 11:14 pm   

Spędziło, i co od przykrycia korba bokiem wyszła?
czy popsułeś 1 dnia wiosny?
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-11, 11:28 pm   

Nie popsuło się już w zeszłym sezonie pewność była w Mikołaja takie prezent sobie zrobiłem.
Autko normalnie jeździ, ale niestety trzeba wyjąć silnik części prawie wszystkie już są.
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-11, 11:37 pm   

A to dalej nie ciągnę za język ,
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6657
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2015-03-11, 11:54 pm   

Psuja !!!

czyli że operacja na otwartym sercu ;hmm Powodzenia :)
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-12, 6:25 pm   

P@bLO napisał/a:
czyli że operacja na otwartym sercu


Niestety tak ale pacjent będzie żył :-D
Jeszcze pokaże co potrafi
A i do tego będzie drobna modyfikacja i może trochę więcej mocy :evil:
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP



Auto: S60 2.4 20VT
Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2177
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-03-12, 8:12 pm   

aaa czyli tłok popłyną :-D
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-12, 11:33 pm   

Nie zgadłeś jak by się tak stało to już dawno były by tu zdjęcia kutych tłoków. :)
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1479
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2016-12-16, 10:51 am   

Maciuś napisał/a:
A i do tego będzie drobna modyfikacja i może trochę więcej mocy :evil:

Czy coś udało się zmodyfikować i jakie efekty? Wyjdź z cienia! ;aniolek
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6657
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2016-12-16, 11:22 am   

Oj udało się, udało :D Charakterystyka zmieniła się na + :) Inne auto normalnie
;aniolek
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-18, 9:57 pm   

Już piszę co tam z tym moim autem się działa przez ten cały czas.

To tak zacznijmy od tych złych wiadomości. Jednego wieczoru jadąc sobie obwodnicą do domu poczułem że silnik stracił moc i nie pracuje na wszystkie cylindry. Po wstępnej diagnozie brak kompresji na jednym z tłoków. Po rozebraniu silnika okazało się, że jeden z tłoków pękł po między pierścieniami :x
http://bbtp.pl/download.htm?id=38432
Decyzja blok jest cały więc kupiłem jeden nowy tłok o takiej samej klasie i pierścienie poskładałem i dalej jeździłem przez pół roku. Po czym sytuacja się powtórzyła ale niestety blok już tego nie przeżył. Odłamane kawałki tłoka porysowały gładź cylindryczną. Decyzja hm idziemy na całość więc po kolei:

Kute tłoki - Wossner (83)
http://bbtp.pl/download.htm?id=38416
Kute korby
http://bbtp.pl/download.htm?id=38417
Nowa pompa oleju
http://bbtp.pl/download.htm?id=38419
Nowe uszczelki silnika
http://bbtp.pl/download.htm?id=38418
Nowe popychacze zaworowe (szklanki)
Silnik oddany do pełnej obróbki w firmie "Dziak" która:
- rozwierciła sinik do tłoków ponad wymiarowych
- poddała głowicę obróbce powiększenie kanałów dolotowych i wylotowych
- wymieniła łożyska na wałku balansującym (stan agonalny)
- wyważyła tłoki i korby do jednej wagi
- wyważyła dynamicznie cały układ korbowo tłokowy wraz ze sprzęgłem i kołem pasowym
- oczywiście wszystkie nowe panewki na wale
- sam wał nie ruszany nominał
- poddano też obróbce elementy turbo obydwie muszle od strony gorącej i zimnej
- a na koniec łanie pomalowali blok silnika.

http://bbtp.pl/download.htm?id=38423

http://bbtp.pl/download.htm?id=38420

http://bbtp.pl/download.htm?id=38421

http://bbtp.pl/download.htm?id=38422

http://bbtp.pl/download.htm?id=38425

http://bbtp.pl/download.htm?id=38424

http://bbtp.pl/download.htm?id=38426

http://bbtp.pl/download.htm?id=38427

Turbo poskładał do kupy Bartek78.
Zmienił stronę gorącą od Nissan 200sx Ar 0,64 i rozwiercił ją pod większy wirnik.
Na stronie zimnej zmiana koła na takie jak w nowych garrettach GTX o średnicy 47,7

http://bbtp.pl/download.htm?id=38431

http://bbtp.pl/download.htm?id=38429

http://bbtp.pl/download.htm?id=38430

http://bbtp.pl/download.htm?id=38428

Po gotowy silnik pojechałem pod koniec marca 2016.
Nie był on oczywiście po składny zrobiłem to sam.

Pierwsza fotka po poskładaniu.

http://bbtp.pl/download.htm?id=38415

Dalsza część później :grin:
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2018-04-05, 8:19 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1479
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2016-12-20, 1:46 pm   

Gratulacje wytrwałości i dobrej roboty.

PS - Zmień dane w podpisie ;) Poza tym, jakie korby użyłeś?
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-25, 7:21 pm   

Co do korb to hm dobre pytanie bo na 100% nie wiem co to była za firma kupowane od "pepperoni"
http://www.forum.fiatcoup...sc_0292_823.jpg

Silnik składałem przez tydzień razem z włożeniem go do samochodu.

Dodatkowo w aucie zostały zrobione:
- pokrywa zaworów wymalowana na nowo z fabrycznym barankiem
http://bbtp.pl/download.htm?id=38452

http://bbtp.pl/download.htm?id=38453

http://bbtp.pl/download.htm?id=38454

http://bbtp.pl/download.htm?id=38455

- zregenerowana fabryczna przekładnia kierownicza z nowymi drążkami kierowniczymi
- skrzynia biegów rozebrana i wymienione łożyska
- wymienione gumy na łapie silnika przy rozrządzie na poliuretanowe

http://bbtp.pl/download.htm?id=38456

http://bbtp.pl/download.htm?id=38457

http://bbtp.pl/download.htm?id=38458

http://bbtp.pl/download.htm?id=38459

http://bbtp.pl/download.htm?id=38460

http://bbtp.pl/download.htm?id=38461

http://bbtp.pl/download.htm?id=38462

http://bbtp.pl/download.htm?id=38463

http://bbtp.pl/download.htm?id=38464

http://bbtp.pl/download.htm?id=38465

http://bbtp.pl/download.htm?id=38466

http://bbtp.pl/download.htm?id=38467

http://bbtp.pl/download.htm?id=38468

http://bbtp.pl/download.htm?id=38469

- pochromowane zostały osłona kolektora wydechowego i rurka od wody biegnąca koło tej osłony

http://bbtp.pl/download.htm?id=38470

http://bbtp.pl/download.htm?id=38471

Pod koniec kwietnia zacząłem spokojne docieranie silnika na świeżym oleju 10w60 valvol.
Trochę to trwało bo do końca sierpnia.

W miedzy czasie zostały zakupione inne elementy potrzebne do końca projektu:

Druga termopara do analizy temperatury spalin.
Nowe wtryski paliwa 440 bosch (fabrycznie montowane w volvo)
Komputer sterujący silnikiem EMU razem z okablowaniem i bluetooth
Szeroko pasmowa sonda lambda bosch

http://bbtp.pl/download.htm?id=38472

http://bbtp.pl/download.htm?id=38473

Czy ktoś przerabiał górną część filtra powietrza by zaciągała pełną powierzchnią a nie tylko połową przez to spłaszczenie. Chce to tak przerobić by nie był tego skoku tylko powolny spadek do końca. Ale pytanie jest następujące czy coś nie będzie przeszkadzało po zamknięciu maski np. siłownik czy sama boczna konstatacja maski.
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
 
 
deannn 
Forum Master


Auto: 20VT Plus
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 1479
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2016-12-26, 12:50 pm   

Wynik świetny na hybrydzie od Bartka. Dużo kasy i czasu poszło, ale 10W60 na dotarcie? :roll: Aż 4 miesiące docierania? Ile to było kilometrów? Ktoś Ci doradził docierać w taki sposób, czy sam tak zdecydowałeś? ;hmm
_________________
GT2871R .64 - 355KM & 475Nm
Ostatnio zmieniony przez deannn 2016-12-26, 12:51 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-27, 9:54 pm   

Docieranie trwało tak długo bo w między czasie były inne rzeczy po drodze. A co do oleju to na tej samej specyfikacji był docierany co teraz jeździ tylko inne firmy bo teraz jest Millers NT. A kilometrów zrobiłem parwie 2 tyś by się dobrze poukładał panowie z firmy Dziag niby mówili że nie muszę ale ja dla własnego spokoju to zrobiłem.

Po całych zabawach z silnikiem auto pojechało na dokończenie całego projektu pod Szczecin do firmy Walas Motors i po 3 tygodniach oddała mi auto z wynikiem.

https://www.facebook.com/...183272521787330

Jak by ktoś niemiła FB wykres.

http://bbtp.pl/download.htm?id=38474

I mały pokaz umiejętności.
https://www.youtube.com/watch?v=Km4Bt0OvE3g
_________________
Seat Toledo 1,6 TDI 105km/250Nm
Coupe 340km/440Nm
Ostatnio zmieniony przez Maciuś 2016-12-29, 9:05 pm, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3462
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2016-12-28, 1:19 am   

Piękny wynik gratulacje :)
Maciek poprawa linki bo niedziałają
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Borgenbral 
Grupa Pełnego Dostępu


Auto: Fiat Coupe 2.0 16V
Dołączył: 08 Wrz 2018
Posty: 12
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2018-12-06, 9:38 am   

Samochód wyglądał super i świetny wykres, istnieje on jeszcze w ogóle?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group