Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przednie reflektory - czyszczenie + xenon
Autor Wiadomość
B 52 
Young Forum User

Auto: Fiat Coupe wlochy.in
Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-28, 7:16 pm   Przednie reflektory - czyszczenie + xenon

Witam, czy ktoś może czyścił reflektory przednie oraz zakładał światła xenonowe ?
Wewnątrz jednej lampy widzę, że jest jakiś brud od wewnątrz. Chciałbym także założyć xenony.
Czy ktoś już to robił ? Macie jakieś wskazówki ? Jakie xenony polecacie ? I jak je zamontować ?
Dziękuje za pomoc, Krzysiek
_________________
Pozdrawiam serdecznie, B 52
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-06-28, 7:37 pm   

wystarczy w wyszukiwarkę wpisać, a znajdziesz temat razem z fotkami całego czyszczenia

EDIT:
http://www.forum.fiatcoup...pic.php?t=11921
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
Ostatnio zmieniony przez P@bLO 2012-06-28, 10:12 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
daniellwl 
Forum Master


Auto: Fiat Coupe 16VT
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1355
Skąd: Wola Uhruska WPR
Wysłany: 2012-06-28, 7:38 pm   

B 52 napisał/a:
czy ktoś może czyścił reflektory


poszukaj na forum trochę!!!! jest to świetnie opisane przez Desanta
_________________

 
 
RoBSoN 
Forum King


Auto: 1.8
Wiek: 30
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 2684
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2012-06-28, 9:42 pm   

A xenonów nikt nie ma bo to nielegalne :b

Poszukaj tematu o czyszczeniu lamp a co do xenonów to już zależy od ciebie ile chce zainwestować w zestaw. Można kupić za 100zł a można dużo droższe. Montaż to sprawa tak prosta, że nie ma o czym pisać. Jak będziesz miał w rękach to sam dojdziesz w 5 sekund co do czego zapiąć :wink:
_________________
Włoskie auta są jak kobiety - albo je kochasz albo jesteś homo ;)
 
 
 
Piotrek_K 
Young Forum User

Auto: FC 20V
Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2012-06-30, 1:20 pm   

Jest legalne, o ile masz samopoziomowanie i spryskiwacze reflektorów ;) wtedy bez problemu przechodzi przy kontroli na drodze czy u diagnosty. U mnie brak, a tu przegląd się zbliża... :b
 
 
tomek80 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Fiat Coupe LE315
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 1420
Skąd: Gozdnica-Świdnica
Wysłany: 2012-07-01, 8:09 pm   

Piotrek_K napisał/a:
Jest legalne, o ile masz samopoziomowanie i spryskiwacze reflektorów ;) wtedy bez problemu przechodzi przy kontroli na drodze czy u diagnosty. U mnie brak, a tu przegląd się zbliża... :b


nie jest, bo masz jeszcze rodzaj homologacji na reflektorze wybity ;hmm
_________________
My nie jeździmy szybko, tylko nisko latamy ;)
 
 
 
baciar777 
Young Forum User


Auto: Fiat Coupe 1,8
Wiek: 55
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 30
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2012-07-10, 1:41 pm   

Dorzuce do tematu polerowania powierzchni zewnetrznej lamp swoje trzy grosze.
Polerowanie z zewnatrz to niepotrzebna robota. Lampy sa malowane lakierem bezbarwnym i jak sie sciera i schodzi wtedy brzydko wygladaja. Najlepiej zmatowac i wyrownac powierzchnie lamp papierem 1000 na mokro, okleic reszte lampy, przemyc plynem do odtluszczanie "siliconentferner" (bardzo szybko, bo moze troche rozpuscic plastyk).
Jako podkladu trzeba uzyc przezroczystego "haftgrund" w sprayu, przesuszyc i pomalowac lakierem bezbarwnym z dodatkiem zwiekszajacym elastycznosc lakieru. Ja tak pomalowalem moje i trzyma juz przeszlo piec lat. Przepraszam za niemieckie wyrazenia ale uczylem sie i pracowalem jako lakiernik w Niemczech :wink:
Mozna tez dodac troszeczke czarnej farby (i duuuuzo rozpuszczalnika) do bezbarwnego i wtedy ma sie efekt czarnych szkiel, ja mam tak pomalowane (tylne tez) ale amatorom nie radze probowac, bo bardzo szybko mozna "przedobrzyc" i lampy sa za ciemne.
 
 
Luu 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: 20vt
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 563
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-07-14, 1:21 pm   

emmm, czyli co, jak spolerujesz to potem masz problem? powiedzmy, ze weźmiesz gąbkę lekkościerną i jakąś paste również lekkościerną. przelecisz lampy i... jest efekt? czy zacznie ci sie bezbarwny odklejać z lampy i wyjdzie kupa?
moich lamp nikt nigdy nie polerował wiec wnioskuje, że jak zacznę robić to sam to sie moge niemile zdziwić.
 
 
 
GisGG 
Young Forum User

Auto: Fiac Coupe 2.0 20V
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 32
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-05, 7:02 pm   

Witam po dłuższym przestoju w tym poście teraz ja dorzucę coś od siebie niedawno polerowałem swoje lampy i właśnie stosowałem się do wskazówek Desanta.
Nie będę sie rozpisywał jak nasz kolega ,napisze wam co ja zmieniłem i dodałem od siebie do jego pomysłu.
Zaczynałem od rozbiórki reflektorów miałem trochę łatwiej bo jeden w rękach się mi otworzył ,ale z drugim był już większy problem wiec go wziołem wystawiłem na słońce nożykiem do regipsów naciołem ten czarny klej i jakoś pomalutku podważając śrubokrętem udało się go rozebrać .
Od środka wypolerowałem samą pastą tempo tylko bez wosku Tempo z K2 ,zaznaczam bez wosku bo wcześniej jak zwykłym tempo z woskiem zrobiłem to mi lampa potniała i nonstop była zaparowana .
Z góry zaczołem jak Desant napisał papierem 1500 potem 2000 i na koniec 2500 ,oczywiście dużo wody i cierpliwosci ,tutaj też dodam że polerowałem zacierając rysy z poprzednich papierów ,mianowicie 1500 wzdłuż lampy 2000 w poprzek lamy i 2500 znowu wzdłuż .
Po papierach przyszedł czas na pasty przeleciałem 10 razy pastą tempo ręcznie różnica była ,ale pod światło było widać drobne pozostałości po papierze ,więc kupiłem kółko polerskie z gąbką do wiertarki (8zł.),małe obroty i pasta tempo bez wosku ,efekt zdumiewający ,na koniec pasta tempo z woskiem i sklejenie reflektorów zwykłym sylikonem bezbarwnym ,oczywiście przed sklejeniem od środka dokładnie wymyłem reflektor płynem do szyb .

Prześle wam parę fotek z całej operacji, oczywiście zdjęcia nie oddają całej wizualizacji wypolerowanych lamp ale widać różnice sami zobaczcie :
Przed polerką
Fiacik bez oczków
Rużnica miedzy wypolerowanym a przed polerką
Efekt koncowy

Dodam jeszcze że jasność ,oraz jakość świecenia świateł mijania nie uległa jakiejś niesamowitej poprawie ,z tego co widze to nawet zadnej ,ale długie światła (drogowe) świecą o niebo lepiej wiec warto się zainteresować tą polerką ,bo nie dość ze sam efekt wizualny się zmienia to jeszcze można sobie dalej poświecić w nocy :D :D:D..
 
 
Eriksson 
Old Forum User


Auto: 2.0 20V
Wiek: 27
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 197
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-07-23, 3:52 pm   

ja polecam sposób Desanta, lecz zamiast wkładać go do wody to potraktować klej opalarką i ładnie wychodzi.

Łącznie z polerką i malowaniem środka na grafitowo zajęło koło 5h.
_________________

 
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2013-09-08, 2:21 pm   

A może po blokadach do 20vt czas na kolejne klubowe zamówienie. Mam na myśli żelowe bezbarwne naklejki na przednie lampy . Oczywiście klejone od wewnątrz na kloszu oznaczenie DC.
_________________
Marek 007
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2013-09-08, 4:06 pm   

moga od ciepła oschodzić ale jakby zrobic stempel metalowy i na ciepło wybijać?
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-09-08, 9:27 pm   

dominik028 napisał/a:
jakby zrobic stempel metalowy i na ciepło wybijać?
tylko taka opcja.. do zrobienia na zasadzie literek od znakownicy, ale muszę w robocie zobaczyć ile za literki wołają
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
BartoszGniwek 
Advanced Forum User


Auto: 2.0 16V + LPG
Wiek: 29
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 663
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-08, 10:30 pm   

albo stare formy drukarskie. pogadam w pracy jak takie coś załatwić.
_________________
Bart
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2013-09-08, 10:44 pm   

tylko trzeba pamiętać jak będzie wyglądać po drugiej stronie ..żeby literki były od lewej do prawej ;-) a nie po harabsku :-)
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-09-09, 11:10 am   

u mnie za drogo by to wyszło więc pas ale jeszcze znakowniku uderzeniowe ręczne są i właśnie najlepiej osobne literki, żeby ustawić je tak jak mają być
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2013-09-09, 11:19 am   

może cos trawione chemia ..tak jak płytki sie wytrawa ??
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-09-09, 3:42 pm   

Z czcionkami drukarskimi tak samo jak z czcionkami od numeratorów w formie punktaka jest jeden problem - będą w złą stronę czyli litera wypalona w kloszu będzie odbiciem lustrzanym. a od zewnątrz przecież tego nie będzie się robiło
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
BartoszGniwek 
Advanced Forum User


Auto: 2.0 16V + LPG
Wiek: 29
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 663
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-09, 3:51 pm   

stare formy drukarskie jednak nie będą do tego dobre.
Pomyślałem sobie o formach do hot-stampingu. Z płytek aluminiowych wypalają taką streść jaką chcecie. Napiszcie mi jaka to ma być treść i jaki format, a ja zrobię wizualizację i wyślę im do wyceny. Koszty tego nie są duże a powinno się idealnie do tego nadać.
_________________
Bart
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-09-09, 3:54 pm   

nie może to być zwykły stempel jako lustrzane odbicie tylko jak popatrzeć na płytkę to musi być widoczny właściwy napis
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
Ostatnio zmieniony przez P@bLO 2013-09-09, 4:13 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BartoszGniwek 
Advanced Forum User


Auto: 2.0 16V + LPG
Wiek: 29
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 663
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-09, 4:00 pm   

no ale w kloszu ma być wyciśnięty symbol? tak?
Matryca do hot-stampingu działa na zasadzie pieczątki tylko ze metalowej.
I tą rozgrzaną pieczątkę wciskasz np w plastik.
Bo jeżeli w formie ma być wgłębienie, które po naciśnięciu w plastiku pozostawi kształt to się nie uda, bo być musiał mieć nadmiar plastiku, który wleje się w zagłębienie matrycy.
_________________
Bart
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2013-09-09, 10:26 pm   

Tak, ale wgłębienie musi być zrobione od środka klosza.
_________________
Marek 007
 
 
BartoszGniwek 
Advanced Forum User


Auto: 2.0 16V + LPG
Wiek: 29
Dołączył: 02 Gru 2012
Posty: 663
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-09-10, 2:11 pm   

Wszystko jasne.
Wysłałem im do wyceny symbole w formacie 2x1 cm: 00RL oraz DC
Tworzywo: aluminium 5 mm
łączny koszt 64 zł brutto + ok. 20 zł wysyłka
Wysłałem takie wzory, aby mieć wyobrażenie jak to cenowo wygląda.
Jak zrobicie zamówienie zbiorcze na bank wyjdzie taniej.
Samemu można wysłać zamówienie itp. wystarczy wysłać im odpowiedni wzór w corelu z tekstem zamienionym na krzywe w wersji 9


Kontakt:
matryce@dgx.com.pl
tel.: 502 799 457
tel.: 14 622-44-62

Do zamówienia należy dodać informację, że matryca ma być czysta. Bez pokrycia farbą.
Napis nie może być odbiciem lustrzanym
Trzeba im to napisać bo standardowo przygotowują matryce do tłoczenia na papierze.

Wykonałem zdjęcie matrycy, którą mam akurat w pracy.
Wzór, kształt, format, czcionka jest dowolna. Kwestia naszej fantazji.

Obraz 002.jpg
Plik ściągnięto 5983 raz(y) 33,46 KB

Obraz 001.jpg
Plik ściągnięto 5983 raz(y) 35,71 KB

_________________
Bart
Ostatnio zmieniony przez BartoszGniwek 2013-09-10, 2:18 pm, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Koniu 
Forum King
Wrócilem!


Auto: 20VT+ exFC16VT ex16V
Wiek: 35
Dołączyła: 09 Wrz 2004
Posty: 2994
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-11-28, 11:27 am   

Fajna folie wyczaiłem. Kupiłem na Allegro taką folię żeby zabezpieczyć w Alfie odpryski klaru na zderzaku. Został mi mały kawałek w łapie i nie miałem co z nim zrobić to przylepiłem go na reflektor w czerwonej Qpetce. Reflektory niestety maja pierwsze oznaki utleniania sie warstwy ochronnej.Po dwóch dniach miejsce pod folia zrobiło sie bardzo przejrzyste i nie widac tych fuzli. Okleje całą lampe i zobacze jak to wyjdzie.

klosz2.jpg
Plik ściągnięto 5870 raz(y) 55,9 KB

klosz1.jpg
Plik ściągnięto 5870 raz(y) 57,88 KB

_________________
Kazdy silnik ma pompe oleju, pompe wody, to dlaczego nie miałby miec pompy powietrza?
 
 
 
Spilman 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 20VT Limited Edition
Wiek: 32
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 3391
Skąd: Rzeszów/Łódź/RRS
Wysłany: 2013-11-28, 12:22 pm   

Interesujący efekt... czekam na całość... :)
_________________
Największe źródło motoryzacyjnej uciechy... :D
 
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2013-11-28, 5:03 pm   

Może przed tym oklejaniem należało przeprowadzić polerkę kloszy.
_________________
Marek 007
 
 
Marian 
Advanced Forum User


Auto: AR 166 JTD,Kappa JTD
Wiek: 33
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 415
Skąd: Krakow Pruszkow
Wysłany: 2013-11-29, 11:36 am   

taka folia jest normalnie dostępna w zakladach przyciemniajacych szyby to tzw folia UV block
_________________
exFiat Coupe 2.0 Twin Spark Chamonix Green
exAlfa Romeo 155 TS Aspirato
Lancia Kappa TD.s
Lancia Kappa SW TD.s
Ducati Monster 600 96year
Alfa 166 JTD
 
 
Paweł_wro 
Advanced Forum User

Auto: Impreza STI
Wiek: 37
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 697
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-29, 1:34 pm   

tylko skad bierze sie ten efekt? co jest w tym kleju takiego, ze rozpuszcza te matowa powierzchnie?
_________________

 
 
 
kajtusss89 
Old Forum User


Auto: ex. 20V vis
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 370
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-11-29, 1:56 pm   

http://www.youtube.com/wa...d&v=nRoL2q-tU-Q - ten sam efekt

szyba matowa, ma po prostu chropowatą strukturę, którą jest uzupełniana przez klej-czyli optycznie poprawia przejrzystość wygładzając powierzchnie :wink:
_________________

 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-11-29, 2:03 pm   

No na wypolerowany klosz dla zabezpieczenia taka folia mogłaby pomóc utrzymać efekt dłużej i łatwiej niż lakierowanie klosza
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
cineq 
Forum Master


Auto: LE0906
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 1609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-08, 7:36 pm   

A jest jeszcze jakaś fotorelacja z ''rozbrajania'' lamp bo jakoś nie wiem jak to wydłubać ze środka,przed zdjęciem kloszy...
_________________

 
 
Spilman 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 20VT Limited Edition
Wiek: 32
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 3391
Skąd: Rzeszów/Łódź/RRS
Wysłany: 2013-12-08, 7:58 pm   

Co chcesz ściągać przed kloszami?? :)
Grzej opalarką lub wrzątkiem i rozklejaj... ;)
_________________
Największe źródło motoryzacyjnej uciechy... :D
 
 
 
ManyCalavera 
Old Forum User


Auto: Fiat Coupe 1.8 16v
Wiek: 30
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 190
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2013-12-09, 5:13 am   

Rozklejanie lamp:
http://www.youtube.com/watch?v=fQNCcxFe4g4
_________________
Ci którzy rezygnują z Wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich...
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3494
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2013-12-19, 6:00 pm   

Dzisiaj wypróbowałem sposób z piekarnika :-D
Rozgrzałem go do 100 stopni i wsadziłem lampę na 3 min
Klosz po podważeniu ładnie odchodzi
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
cineq 
Forum Master


Auto: LE0906
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 1609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-19, 6:12 pm   

A ja jeszcze tego nie zrobiłem bo nie mam piekarnika :b
Ale,co do malowania plastików to mam taki o plan:
Metalizacja
http://www.metalizacja.ne...php?id=Services

Lepiej chyba wyjdzie jak bym sam malował :b
_________________

 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-12-19, 9:58 pm   

ale co chcesz metalizować? Bo chyba nie sam klosz :roll:
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
cineq 
Forum Master


Auto: LE0906
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 1609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-19, 10:20 pm   

Metalizować chcę plastik wewnętrzny-przecież nie klosz :roll:

http://www.forum.fiatcoupe.pl/viewtopic.php?t=5770
_________________

Ostatnio zmieniony przez cineq 2013-12-19, 10:21 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6670
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-12-19, 10:32 pm   

no jedno i drugie wg. mnie w Twoim przypadku jest niedopuszczalne...
Masz LE więc jak zmienisz kolor wkładu to nie będzie pasowało do reszty dodatków
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
KrzyKi 
Grupa Pełnego Dostępu


Auto: FC 2.0, 20V, 97
Dołączył: 06 Paź 2016
Posty: 50
Skąd: Toruń
Wysłany: 2019-02-07, 8:50 pm   Folia na reflektory

Koniu napisał/a:
Fajna folie wyczaiłem. Kupiłem na Allegro żeby zabezpieczyć w Alfie odpryski klaru na zderzaku. Został mi mały kawałek w łapie i nie miałem co z nim zrobić to przylepiłem go na reflektor w czerwonej Qpetce. Reflektory niestety maja pierwsze oznaki utleniania sie warstwy ochronnej.Po dwóch dniach miejsce pod folia zrobiło sie bardzo przejrzyste i nie widac tych fuzli. Okleje całą lampe i zobacze jak to wyjdzie.


Koniu czy był dalszy ciąg? Czy może ktoś jeszcze próbował zabawy z folią? Da się w ogóle tymi foliami kleić tak pofałdowany kształt przednich lamp?

Pozdr
Zaciekawiony Krzysiek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group