Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Coupe by Blink
Autor Wiadomość
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-02, 8:45 pm   

Niestety :( Moja turbinka odmówiła współpracy (co było widać na urodzinach)
Spodziewałem się tego ale nie tak prędko.
Wobec tego czeka mnie regeneracja ;diab Korzystając z okazji ze auto będzie rozgrzebane postanowiłem wprowadzić kilka modów (delikatnie).

Dziś byłem na hamowni aby mieć punkt odniesienia.Jak na turbo w tym stanie to tragedii chyba niema?? ;hmm

moc_zmniejszacz-pl_878336.jpg
Plik ściągnięto 18837 raz(y) 72,71 KB

_________________

 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 37
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 785
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-04-02, 8:47 pm   

BLINK napisał/a:
Moja turbinka odmówiła współpracy (co było widać na urodzinach)


Co się stało - jakoś nagle to padło czy już były objawy?. Latałeś Damian bez kata na ori suszarce?
_________________

 
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-02, 8:58 pm   

tommy-j:
Hmm czy nagle??
Auto kupowałem zimom wiec kopciło czy tak czy tak.
Zrobiło sie ciepło zamontowałem wskaźnik doładowania dmuchało słabo bo 0.9bara a dymienie nie ustępowało.
Oszczędzałem auto nie pałowałem na zimnym i studziłem na koniec ale juz było za późno.
Kilka wypadów na autostradę i gotowe. :-D
Seria turbo i kat.
_________________

 
 
tomek80 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Fiat Coupe LE315
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 1424
Skąd: Gozdnica-Świdnica
Wysłany: 2012-04-02, 9:33 pm   

No to nie zazdroszczę, jednak przy okazji regeneracji pomyśl o małej modyfikacji swojego T :b
_________________
My nie jeździmy szybko, tylko nisko latamy ;)
 
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-02, 10:27 pm   

a to zima turba kopca? bo pierwsze slysze
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-04-02, 10:51 pm   

wilkuw napisał/a:
a to zima turba kopca? bo pierwsze slysze


- parują, nie czepiej się :b
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-03, 10:14 am   

No właśnie parują :wink:
Zimą po odpaleniu(na zimnym) każde auto kopci i nie widać czy to uszczelniacze słabe,czy zła mieszanka czy porostu para wynikająca z różnicy temperatury.Bynajmniej ja różnicy nie widzę szczególnie ze kopcenie trwa nie wiecej niż 5 min.
_________________

 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-03, 5:06 pm   

ej jak paruje i kopci 5 min na bialo to co ma do tego turbo ? turbo kopci na niebiesko. dwa widac dosc szybko bo para kawalek za wozem znika a dym nie bardzo
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-04-03, 10:43 pm   

wilkuw napisał/a:
para kawalek za wozem znika a dym nie bardzo


- otóż to, łatwo to odróżnić :wink:
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
Ostatnio zmieniony przez MARCIN_LE0987 2012-04-03, 10:43 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-26, 1:27 pm   

Otrzymałem od ERNIEGO (dzięki wielkie) zregenerowaną turbinkę
Hybryda o kompresorze 46,50/60,00

Korzystając z okazji ze auto było rozgrzebane uwolniłem wydech wymieniłem olej i płyn chłodzący.

Polatałem 1 dzionek 300km no i banan wszystko ok zero kłopotów po wymianie zauważyłem jak by delikatnie szybciej ruszał.

Pojechałem na hamownie, no i sie zdziwiłem.
Moc wzrosła aż o całe 5 koni 8O
To ze moment zmalał, to wiem ze przy większym turbo to normalne.
Czy ma ktoś pomysł gdzie mogło mi uciec tych kilka KM??
Da się coś wywróżyć z wykresów.?? ;hmm

20101108440_zmniejszacz-pl_584516_918939.jpg
Plik ściągnięto 18575 raz(y) 26,02 KB

4_zmniejszacz-pl_176158.jpg
Plik ściągnięto 18575 raz(y) 32,73 KB

_________________

 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-26, 1:30 pm   

hamownia obciazeniowa? na jakim biegu hamowane ? jakie doladowania ?
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2012-04-26, 1:37 pm   

turbina to nie wszytko. Zmieniłeś turbo, to teraz trzeba wystroić auto.
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-26, 2:47 pm   

Po uzyskaniu wyniku 205 PH i 281NM postanowiłem podjechać do Damaga i wrzuciliśmy chipa Novitec.
Rożnicę od razu dało sie odczuć.
Po konsultacji z Wilem kazałem z hamować auto na 4 biegu
doładowanie na Novi 1,4 pik spada i trzyma 1,1-1,2
wynik hmm ;hmm

4_zmniejszacz-pl_176158.jpg
Plik ściągnięto 18542 raz(y) 32,73 KB

6_zmniejszacz-pl_285266.jpg
Plik ściągnięto 18542 raz(y) 75,97 KB

3_zmniejszacz-pl_728943.jpg
Plik ściągnięto 18542 raz(y) 78,57 KB

_________________

 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-26, 3:02 pm   

zrolujcie na 5 biegu z chipem i bez :) i zbadaj jak sie maja doladowania na rolkach do tych na drodze :) ew niech zroluja woz dynometem :)

nie maja opjci co by mierzyc w czasie hamowania i dorzucic na wykres krzywej doladowania ?
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-04-26, 3:11 pm   

No właśnie nie mają sprzętu.
W poniedziałek przejże wszystko sam i pojadę do Geko Kars bo na tej hamowni nawet Damagowi zaniżali osiągi.
Zastanawiam się czy blow nie puszcza ciśnienia.hmm
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?


No i winowajca znaleziony.
Większe ciśnienie porozrywało 3 gumy i opaskę.
Teraz wszystko hasa jak należy :)

20101129479_zmniejszacz-pl_232198.jpg
Plik ściągnięto 18373 raz(y) 66,95 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez BLINK 2012-05-15, 1:02 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-11-21, 6:12 pm   

W ramach uzupełnienia tematu:
Auto otrzymało :
-Nowy komplet opon letnich
-Nowy grill (plaster miodu)
-Nowe aku
-CHIP g-teh2
-MBC
-wtryski 550cc
-Pompa walbro 255
-zimniejsze świece ngk
-intercooler FMIC
- helle zastąpiłem ori lampami
-maska i tylne kielichy polakierowane

Jakiś czas latałem na gteh-2 na doładowaniu w piku 1.2bara ale szybko spadało do 0.9.Rozwiązałem ten problem MBC i teraz w piku mam 1.4 i trzyma 1.2.
Teraz jest wszystko w porządku , chip z pewnością radzi sobie z hybryda Erniego.

Następnie w lipcu tego roku wracając z wakacji doszło do nieprzewidzianego zdarzenia.
Mianowicie zmieliło mi kilka biegów i rozsypało sie sprzęgło.
Podjąłem decyzje o naprawie a nie wymianę skrzyni.Wszystkie biegi i bebechy(oprócz mech. różnicowego) nowiutkie przyjechały z Turynu oraz przygiełko Valeo.

Po naprawie długo coupetom sie nie nacieszyłem bo popsuła sie pogoda i odstawiłem ją do ciepłego na następny sezon. :wink:

Do jazdy na codzień kupiłem kolejnego fiacika.
Stilo abarth 2.4

t_20120818_164634_zmniejszacz_pl_358082_140.jpg
Plik ściągnięto 18236 raz(y) 37,73 KB

t_20120910_163151_zmniejszacz_pl_801165_676.jpg
Plik ściągnięto 18236 raz(y) 45,57 KB

t_20120910_163206_zmniejszacz_pl_65649_304.jpg
Plik ściągnięto 18236 raz(y) 36 KB

t_20120910_163230_zmniejszacz_pl_982220_186.jpg
Plik ściągnięto 18236 raz(y) 38 KB

_________________

 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-11-21, 6:19 pm   

cd. Stilo

21_zmniejszacz-pl_268885.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 67,29 KB

23_zmniejszacz-pl_26362.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 61,76 KB

18_zmniejszacz-pl_573872.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 27,21 KB

13_zmniejszacz-pl_656598.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 33,29 KB

12_zmniejszacz-pl_382196.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 45,93 KB

04_zmniejszacz-pl_648196.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 70,5 KB

03_zmniejszacz-pl_804685.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 83,8 KB

01_zmniejszacz-pl_78176.jpg
Plik ściągnięto 18224 raz(y) 110,9 KB

_________________

 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 433
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-21, 9:49 pm   

oj to nieciekawie się z tą skrzynią porobiło to pewnie koszta były spore dobrze że udało się jeszcze wszystkie graty kupić do skrzyni
to widzę że sobie kupiłeś coś z ciut mniejszą mocą ale prawie tym samym sercem
 
 
pidżej 
Advanced Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 29
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 559
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-11-21, 11:02 pm   

A jak wrażenia z jazdy Stilo? Podobno ludzie narzekają na osiągi i spalanie. Wersja ze skrzynią Selespeed? :)
_________________
Jeśli to czytasz, to jesteś prawdopodobnie jednym z 72800 szczęśliwców na ziemi... ^_^

CZĘŚCI DO 20VT i nie tylko:
http://www.forum.fiatcoup...pic.php?t=26540
 
 
kajtusss89 
Old Forum User


Auto: ex. 20V vis
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 370
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-11-22, 6:18 pm   

abarth tylko z nią występował...niestety!!
_________________

 
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2012-11-22, 6:32 pm   

szukaj kodu skrzyni bo nie wiem cz jak przy selspeedzie I czy nie jest tylko automatyka zmany bieów dołożona...
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
Matheo 
Grupa Pełnego Dostępu


Auto: 20vt
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 164
Skąd: Ze Wschodu!
Wysłany: 2012-11-23, 5:03 pm   

Inwestycje robią wrażenie! Fajnie, ja tendencyjnie jaram się czarnymi LE. Dawaj więcej fot! ;)

Dlaczego zmieniłeś wtryski na większe? Przy Gtechu2 to chyba nie jest konieczne? Masz przelot od samego turbo, czy jakiś cat-back?
Mierzyłeś sobie afr dla świętego spokoju? Rozumiem że latasz na 98+ tylko?
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-11-23, 6:23 pm   

Co do stilo to nie narzekam. co prawda nie jest to LE ale można poszaleć na dziurawych Poznańskich drogach bo zawieszenie to zdecydowany atut tego auta.

Nie zmiana wtrysków nie jest konieczna przy Gteh2 poprawnie działał i na seryjnych do póki jeden nie padł.Zalegały mi używane więc zmieniłem wszystkie na 550cc.

Od początku do końca przelot 2,5'' afr mierzone podczas hamowania było porządku.
_________________

 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-11-23, 8:02 pm   

wtryski 550 po prostu wpiete bez strojenai itp ?
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-11-23, 8:40 pm   

Tak. Miało być strojone ale los spłatał figiel i jeszcze nie jest.
_________________

 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6671
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-11-29, 6:33 pm   

BLINK, masz fotkę jak masz poprowadzoną rurę między turbo a IC?
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm -> 531KM i 627Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2012-11-29, 6:48 pm   

Nie foty nie mam.
_________________

 
 
KKrzysztof 
Advanced Forum User


Auto: Mercedes CLK W208
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 528
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2012-12-08, 2:20 pm   

fajne to auto, powodzenia w modyfikacjach,

co do stilo miałem okazje pojeździć nawet kiedyś, poza skrzynią wszystko oceniam bardzo pozytywnie, skrzynia jak by spowalniała ten samochód ale może to subiektywne odczucia.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=B1lFLmDvZbY
"Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia"

" Rób to, co lubisz, a nigdy nie będziesz musiał pracować" - Konfucjusz
 
 
BLINK 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: LE 1452
Wiek: 30
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 122
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2019-02-26, 10:46 pm   

Witam serdecznie.
Sytuacja życiowa i kilka nieprzyjemnych sytuacji spowodowało że od 2014r aktywnie nie brałem udziału w życiu klubo.

TAK TAK. nadal mam swoje LE.
Ale niestety będę zmuszony je sprzedać (o tym w dziale sprzedaż).
"
Auto w 2014r oddałem do modyfikacji firmie z Torunia "Ital Performance", właściciel nie podołał zobowiązaniom więc wyszło jak wyszło... :x projekt nadal nie dokończony pomimo tego że nastało wiele zmian na lepsze a od tamtej pory nie przejechało ani jednego KM.

modyfikacje które zrobiłem lub sa prawie zrobione :roll:
SILNIK

SILNIK

zestaw uszczelek ASO 2811
kute tłoki woesner i korbowody PEC 4500
tylny uszczelniacz wału korbowego 130
komplet śrub głowicy 162
pompa oleju oe 1750
głowica fiat stilo abarth 500
filtr oleju 28


pomiary wału, bloku, itd. 50
sprawdzenie szczelności 84
mycie głowicy 28
piaskowanie kanałów 84
planowanie 70
szlif gniazd 168
szlif zaworów 140
wymiana prowadnic 52
mycie bloku 65
planowanie bloku 78
legalizacja stóp głównych 400
honowanie 250
montaż/demontaż głowicy 200

montaż/demontaż układu napędowego z auta 900
rozbiórka silnika na części 200
złożenie silnika po obróbce 1500
piaskowanie/malowanie proszkowe detali 300
przeróbka kolektora ssącego pod nitro directport 150
montaż systemu podtlenku azotu 800


NAPĘD
skrzynia biegów stilo 2.4 20v 700
modyfikacja skrzyni biegów (przełożenie dyfra i korpusów) 500



UKŁAD WYDECHOWY
układ 3" na 2 tłumikach 2500


UKŁAD PALIWOWY
wtryskiwacze 630cc 1250
pompa paliwa bosch 044 650
przewody paliwowe w oplocie goodridge 1200
przewód paliwowy aluminiowy fi10 250
montaż pompy paliwa 044 100

filtr paliwa porsche turbo 95
montaż układu paliwowego w aucie 300

UKŁAD DOLOTOWY
rury intercoolera ze stali nierdzewnej + łączniki/opaski 1000
filtr powietrza ITG do 600km 420
łączniki proste 102mm 70

UKŁAD CHŁODZENIA
chłodnica wody valeo 820
płyn chłodzący+vetter 80

ZAWIESZENIE PRZEDNIE
poliuretany wahaczy przednich 195
poliuretany łączników stabilizatora 98
wahacze przód 405
łączniki stabilizatora przód 80
montaż poliuretanów wahaczy przednich 200
montaż poliuretanów łączników stabilizatora 50
montaż/demontaż sanek przednich 100
piaskowanie / malowanie proszkowe sanek przednich 200
piaskowanie / malowanie zwrotnic przednich 80
łożyska piast przednich 330
wymiana łożysk piast przednich 100

ZAWIESZENIE TYLNE
montaż/demontaż belki tylnej 200
zestawy naprawcze łożyskowania wahaczy 230
wymiana łożysk wahaczy tylnych 150
piasty kół tylnych 350
tuleje aluminiowe belki tylnej 300
wymiana tulei belki tylnej 150
piaskowanie/malowanie belki i wahaczy tylnych 200


UKŁAD HAMULCOWY
zaciski tylne 500
adaptery zacisków tylnych 300
tarcze hamulcowe tylne zimmermann 284mm went 350
klocki hamulcowe tył ferodo dsperformance 340
linki hamulca ręcznego 140
regeneracja zacisków tylnych 150
zestawy regeneracyjne zacisków tylnych 150
zestaw przewodów hamulcowych w oplocie custom 700


ELEKTRONIKA / ELEKTRYKA
VEMS (komputer+czujniki+wiązka+montaż+strojenie) 5000
wskaźnik doładowania SM Peak 235
wskaźnik temperatury oleju SM Peak 174
wskaźnik ciśnienia oleju SM Peak 284
montaż dodatkowych wskaźników 300
cewki zapłonowe VAG 600
naprawa/peszlowanie wiązek elektrycznych nadwozia przód 150

NADWOZIE
lakierowanie podłużnic, grodzi, kielichów, pasa przedniego ,maski 1000

To są informacje z firmy która to robiła wraz z cenami( nie mylić z ofertą )
Dodam że silnik oraz wiele elementów nie jest jeszcze zamontowanych w aucie.

Niestety to ostatni post w dziale Coupe by BLINK . resztę w dziale sprzedaż.
Pozdrawiam

foto125_pasowanie_chłodnicy_z_wentylatorem_08_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 92,78 KB

foto123_pasowanie_chłodnicy_z_wentylatorem_06_Easy-Resize.com.jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 96,79 KB

foto121_pasowanie_chłodnicy_z_wentylatorem_04_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 91,11 KB

foto119_pasowanie_chłodnicy_z_wentylatorem_02_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 95,26 KB

foto118_pasowanie_chłodnicy_z_wentylatorem_01_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 95,12 KB

20131213_140538_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 89,16 KB

20131213_140516_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 94,64 KB

20131213_140424_Easy-Resize.com.jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 93,64 KB

20131213_140411_Easy-Resize.com.jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 96,39 KB

20131213_140404_Easy-Resize.com.jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 96,54 KB

20131213_140355_Easy-Resize.com.jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 97,21 KB

20131213_140340_Easy-Resize.com (1).jpg
Plik ściągnięto 3517 raz(y) 91,78 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez BLINK 2019-03-07, 4:19 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jarekzysk 
Young Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 16V
Wiek: 52
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 29
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-06-08, 8:48 pm   

Witam serdecznie,

auto na zdjęciach wygląda imponująco, swietne polączenie kolorów, ciemny lakier i czerwone zaciski BREMBO. Wygląda swietnie

Prosze o informacje odnosnie aktualnej sytuacji z FC, czy nadal jest na sprzedaz i jaka cena za FC

Będę wdzieczny za informacje, pozdrawiam

Jarek
Tel. 724 270 376
jarekzysk@wp.pl
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3509
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2019-06-09, 3:17 pm   

Sprzedany
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group