Polecam w 100% Bartka 78 !!
Wiele osób robiło, m.in. ja - jestem bardzo zadowolony, turbo dmucha aż miło, chodzi pięknie !!
Zrobiłem jakieś 20 tys. km od regeneracji i wszystko tip top !!!
_________________
Ostatnio zmieniony przez kobi 2019-03-06, 7:53 pm, w całości zmieniany 1 raz
_________________ Jackson Racing | 20VT+ Borg Warner EFR7163, DBW, CAN, EMU Black
chiptuning 20VT/16VT | strojenie EMU | odbudowa silnika i modyfikacje | hamownia
Auto: LE0906
Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 1609 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-06, 8:06 pm
Kurła Panie,
Najlepszy szpec od turbo, robiliśmy u niego Conajmniej kilkanaście sztuk i zawsze profesjonalnie, szybko i solidnie plus fachowe porady.
Wytrzymują baaaardzo dużo
Jak kilku moich znajomych polecamy w 100%
Auto: Fiat Coupe 20VT
Dołączył: 07 Lip 2012 Posty: 91 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-25, 11:22 am
No i znowu coś nie tak Ewidentnie problem powtórzył się. Pojechałem w trasę - nie wiem, może w sumie 600 km od wymiany Turbo (razem z olejem i filtrem) (jeżdżę praktycznie zawsze motocyklem) i znowu mi pociągnął olej. Wstawiam do mechanika i zobaczę, co się dzieje.
Update- podobno jest to odma. Czekam na sprawozdanie od mechanika.
Ostatnio zmieniony przez Slayer 2019-03-28, 2:51 pm, w całości zmieniany 4 razy
Auto: Fiat
Wiek: 42 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 4 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-08-22, 8:29 pm
Że względu na zamiar podniesienia mocy w aucie ford s max 2.0 TDCi zdecydowałem się zrobić to w turbo lab u Bartka tak zachwalanego na tym forum i to jest początek wpadek tego pana po regeneracji odesłał mi turbo i wirnik nieobracał się swobodnie bo koło kompresij ocierało o muszle turbiny więc odesłałem do ponownej naprawy i zostało naprawione po założeniu turbiny do auta działa więc tydzień jazdy żeby się ułożyła i na chipa a tam wykresy słabe na oryginalnej turbinie były lepsze osiągi a do tego luz na wałku turbiny stara ma mniejsze z przebiegiem 275 tyś. I pluje olejem do interculera co na starej nie miało miejsca .
Ostatnio zmieniony przez Góral bagienny 2019-08-22, 8:32 pm, w całości zmieniany 1 raz
Auto: Fiat Coupe 20VT
Dołączył: 07 Lip 2012 Posty: 91 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-28, 12:37 pm
Samochód rozbebeczony- Turbo okazało się, że raczej jest ok- tak mi warsztat oznajmił, bo też je sprawdzili w innym zakładzie. Jak remont się skończy, dam znać. Na pewno strojenie będzie od zera :\
Auto: Fiat
Wiek: 42 Dołączył: 12 Cze 2019 Posty: 4 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-06, 11:55 am
Daj sobie spokój z tym gościem a tym bardziej jego regeneracji turbosprężarek ta firma z początku może robił dobrze ale zaczął robić partyzantkę a dziś jest Internet i można opisać jak jest naprawdę mi jak przysłał turbinę za pierwszym razem to wirnik nieobracał się bo łopatki dotykały muszli turbiny Żenada nie warto mieć z tą firemką do czynienia.
Śmiało atakuj Erniego (EMP turbo) robi porządnie i złego słowa nie powiem.
Turbo dostało jakieś 500 km na "docierkę" i ogień spokojnie połowę czasu było ponad 3krpm i max boost ok 14000 km póżniej buda bravo poszła na złom niestety, a turbo ma sie jak nowe, luz seryjny albo mniejszy i zero rzucania oleju.
Daj sobie spokój z tym gościem a tym bardziej jego regeneracji turbosprężarek ta firma z początku może robił dobrze ale zaczął robić partyzantkę a dziś jest Internet i można opisać jak jest naprawdę mi jak przysłał turbinę za pierwszym razem to wirnik nieobracał się bo łopatki dotykały muszli turbiny Żenada nie warto mieć z tą firemką do czynienia.
Ciężko w takie rzeczy uwierzyć, gdyż znam osobiście Bartka i wiem jakie ma podejście do swojej pracy. Robił dla mnie masę turbin i nigdy, ale to przenigdny, nie było jakiejkolwiek wtopy. Zapewne partyzantkę to robisz Ty. Nawet nie widać, abyś posiadał Coupe, zero przywitania i słowa o sobie, a zamiast tego walisz prosto w gościa, który jest mega solidny i bubla by nie wydał. Logujesz się na forum, po czym piszesz post o regeneracji turbiny i próbujesz śmiecić Bartkowi...
Pokaż rachunek od Bartka za regenerację, źle zrobione turbo i screeny, emaile lub przeprowadzone rozmowy z Bartkiem, to wtedy uwierzymy w to, co piszesz.
_________________ Jackson Racing | 20VT+ Borg Warner EFR7163, DBW, CAN, EMU Black
chiptuning 20VT/16VT | strojenie EMU | odbudowa silnika i modyfikacje | hamownia
Ostatnio zmieniony przez deannn 2020-09-16, 7:07 am, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum