Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Coupe by damag
Autor Wiadomość
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-02, 3:51 am   

tzn kupić wał od 2,4 a czy reszta blok korby tłoki ... zostają z 2,0 ?
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6675
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2010-05-02, 8:48 am   

korby chyba tez idą z 2.4

bo przecież dół 2.0 różni się od 2.4 wałem, korbami i nie wiem jak z tłokami
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm -> 531KM i 627Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
Ostatnio zmieniony przez P@bLO 2010-05-02, 8:54 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2010-05-02, 9:18 am   

Przy tych okolicznosciach jak juz robic to z tym 2.4 nie jest głupi pomysł no i wtedy masz pierwsze 2.4 20vt w PL :wink:
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-02, 11:46 am   

Wał i korby od 2,4 (stilo, kappa).. tylko korby najlepiej z kucizny zamówić.. tłoki od 2,0 też kute..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-05-02, 11:49 am   

a blok..?? Fajne by było takie 2.4.. :wink:
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6675
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2010-05-02, 2:03 pm   

blok w 2.0 i w 2.4 (np coupe vs. kappa) są identyczne
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm -> 531KM i 627Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
Koniu 
Forum King
Wrócilem!


Auto: 20VT+ exFC16VT ex16V
Wiek: 36
Dołączyła: 09 Wrz 2004
Posty: 2996
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-02, 2:31 pm   

jak cos mam wał, korby, tłoki i blok od 2,4, oddam do testów wszystko za przysłowiową paczke fajek.
_________________
Kazdy silnik ma pompe oleju, pompe wody, to dlaczego nie miałby miec pompy powietrza?
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-02, 2:49 pm   

Blok podobno można zostawić ten sam.. Ogólnie Ci co mają blok zmieniony na ten od 2.4 piszą, że lepiej zmienić, ale inni znowu piszą, że nie trzeba, tylko miskę olejową trzeba dać od 2,4 bo wał ma większe wykorbienie.. Blok od 2,4 jest wyższy 9mm, torqueitalia zmienia blok, ale modyfikuje go.. Tak czy siak trzebaby to poprostu sprawdzic zapinając wał i korby z 2.4. Znajomy z Moswy, który robił sobie 2,4 odpisał mi tak:

Cytat:
Mariusz.
I've almost finish my 2.4l conversion (first in Russia). The only necessery parts you need are:
1) 2,4l (Kappa or Stilo) crank
2) Forged pistons (to lower CR)
3) 2,4l (shorter) rods. It's absolutely unnecessery to use forged rods. You need forged rods only if you plan to raise RPM limiter to 7500 or higher. Otherwise stock rods will easily handle 500hp. We've checked this MANY times on different Fiat and Lancia twincam engines.
4) Oil sump (it's more "deep" then stock 20VT)

I was fccuking lucky to buy mint Kappa 2,4l engine here in Moscow (can't believe it myself), almost perfect condition. So conversion cost me about 700 bucks ))))))))

BTW, stock cylinderhead of this engine has bigger valves (33.5 inlet, 28 exhaust), so you can use it without paying money for Stage 3,4 or whatever. Porting and polish easy to do yourself, and 3angle seats do not give much on Turbo motor.

The only problem is mapping. I use russian sport ECU called Korvet (it cost about $300), everything work perfectly!

So, stroking to 2.4 - is not so difficult.
I use custom forged pistons (CR is 8.8/1)
I use Kappa 2,4l sump (I think it's the same as Stilo's)

Good luck!


http://www.fccuk.org/foru...true#Post846088
http://www.fccuk.org/foru...1593#Post991593
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-02, 2:52 pm   

Koniu napisał/a:
jak cos mam wał, korby, tłoki i blok od 2,4, oddam do testów wszystko za przysłowiową paczke fajek.

Jak Damag nie bedzie chciał, to ja chętnie choćby dla sprawdzenia jek to wygląda bym wziął.. Mam drugi silnik do 20VT i poprosiłbym Pawła, by to testowo pospinał.. bo docelowo to korby i tłoki trzebaby kute zapinac..

P@bLO napisał/a:
blok w 2.0 i w 2.4 (np coupe vs. kappa) są identyczne

..no właśnie nie są, gdzieś nawet czytałem, że przez to, że blok z 2,4 jest wyzszy może byc problem z zamknięciem maski.. no i nie wiem jak wówczas z paskami sprawa wygląda.. pewnie z 2,4 trzebaby zapinać.
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
P@bLO 
Członek Zarządu FCKP
Broom YELLOW



Auto: ŻÓŁTE 20vT i AR159SW
Wiek: 29
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 6675
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2010-05-02, 4:47 pm   

Mariusz admin napisał/a:
P@bLO napisał/a:
blok w 2.0 i w 2.4 (np coupe vs. kappa) są identyczne


..no właśnie nie są, gdzieś nawet czytałem, że przez to, że blok z 2,4 jest wyzszy może byc problem z zamknięciem maski.. no i nie wiem jak wówczas z paskami sprawa wygląda.. pewnie z 2,4 trzebaby zapinać.


Mariusz w PL jest już wolnossące 20V 2.4 w FC ;) i zdaniem tej osoby blok z kappy jest z zew. identyczny.. jedynie brak otworu na łapę do alternatora, głowica ta sama co w FC 20v, inna miska olejowa, ale pasuje ta od FC ;)
_________________
~~>http://polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Coupe/44916
336KM -> 403KM i 464Nm -> 411KM i 509Nm -> 483KM i 544Nm -> 531KM i 627Nm
2.0 20VT, Garrett GT3071r. .86 A/R, Wtryski 650cc BOSCH, regulator 3,8bar, Warbro GSS 341 w baku + BOSCH 044 in line, AEM 30-3300, zegary Innovate, Ecumaster EMU, kute korby Techno5, kute tłoki Wossner, wydech i DP 3", FMIC 450x300mm, głowica "Stage3", Helix organiczny
Fiat Coupe 20V Turbo KLIK i Skoda Superb III L&K 2.0 TDI DSG 4x4 190KM
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-02, 7:18 pm   

No ja wiem, że jest 2,4.. a przynajmniej, że miało być.. ale co do bloku, to wyczytałem na forum UK, że blok z 2,4 jest kilka mm wyższy..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 37
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 785
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-05-02, 8:19 pm   

Przykrwa sprawa... piękne auto, ale głowa do góry bo może być tylko lepiej.
_________________

 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-02, 11:21 pm   

Teoretycznie staszek ma bebechy 2,4 tłoki kute angole wysłały , a gdzie dostanę kute korby od 2,4 ?
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-05-03, 8:17 am   

napisz do nich:
http://www.re5pect.pl/index.php, albo najlepiej zadzwoń bezpośrednio do Jacka, powiedz że dzwonisz od Bartka z FCKP. 604108683
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-05-03, 8:29 am   

i napisz jeszcze tutaj:
http://www.italiatec.de/
http://www.fiat-sportiva....cd14b3a61297ec6
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-03, 4:38 pm   

Mariusz admin napisał/a:
Znajomy z Moswy, który robił sobie 2,4 odpisał mi tak

Z tego co pisze to do 500 kM korby nie muszą być kute

Decyzję o 2,4 podejmę jak będę miał wiadomość od szlifierza w jakim stanie jest wał i korby
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-03, 5:01 pm   

damag napisał/a:
Z tego co pisze to do 500 kM korby nie muszą być kute

No tak napisał.. korby oczywiscie z 2,4 potrzebne..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
tomek80 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Fiat Coupe LE315
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 1424
Skąd: Gozdnica-Świdnica
Wysłany: 2010-05-03, 6:01 pm   

To się trochę porobiło :(

Wiem, że dasz radę... trzymam kciuki, aby szybko udało się doprowadzić autko do stanu używalności.
_________________
My nie jeździmy szybko, tylko nisko latamy ;)
 
 
 
Koniu 
Forum King
Wrócilem!


Auto: 20VT+ exFC16VT ex16V
Wiek: 36
Dołączyła: 09 Wrz 2004
Posty: 2996
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-05-04, 2:43 am   

korb mam 10 sztuk chyba ;)
_________________
Kazdy silnik ma pompe oleju, pompe wody, to dlaczego nie miałby miec pompy powietrza?
 
 
 
Spilman 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 20VT Limited Edition
Wiek: 33
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 3398
Skąd: Rzeszów/Łódź/RRS
Wysłany: 2010-05-07, 2:54 pm   

Mariusz admin napisał/a:
co do bloku, to wyczytałem na forum UK, że blok z 2,4 jest kilka mm wyższy..

Ja też słyszałem że jest wyższy... tylko nie wiem czy to dotyczy 2,4 Stilo, czy Kappy...
_________________
Największe źródło motoryzacyjnej uciechy... :D
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-10, 10:48 pm   

Spilman napisał/a:
tylko nie wiem czy to dotyczy 2,4 Stilo, czy Kappy...

2,4 w Stilo i Kappie to ten sam silnik mi się wydaje..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Spilman 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 20VT Limited Edition
Wiek: 33
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 3398
Skąd: Rzeszów/Łódź/RRS
Wysłany: 2010-05-11, 3:53 pm   

Mariusz admin napisał/a:

2,4 w Stilo i Kappie to ten sam silnik mi się wydaje..

W Stilo ponoć jest lżejszy wał korb. niż w Kappie... i to dosyć sporo.
_________________
Największe źródło motoryzacyjnej uciechy... :D
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-05-11, 4:10 pm   

To ciekawe czemu ma ten sam numer części 46471130.. Możesz podać źródło tych rewelacji ? :roll:
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-05-11, 4:52 pm   

najlepiej zrobic swapa silnika 2,4 20V Turbo...
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-11, 6:01 pm   

Klamoty dotarły do wawy

- kompletny dół silnika kupiony od zanio
- Kute tłoki woosnera
- Wtryskiwacze simens 630cc 5 szt do 500 PS powinny ze spokojem wystarczyć
- Większy intercooler : Szerokość rdzenia 600 mm. , Wysokość rdzenia 300 mm. , Grubość rdzenia 76 mm. , Szerokość całkowita 780 mm. , Wysokość całkowita 300 mm. , Grubość całkowita 76 mm. , Średnica wejść 76 mm. (3") do 550 PS
- kolanka silikonowe 2 szt
- poducha skrzyni biegów
- śruby głowicy
- komplet uszczelek i zimeringów do silnika
- czujnik położenia wału

- ringi na zegary :)
- oponki TOYO R1R 235/40/17 na razie 2 szt :)
- poprostowane i wypolerowane ranty feg - fotki będą jak opony założę :)

Silnik jest u szlifierza na pasowaniu i wywarzaniu , mam nadzieje że do piątku się wyrobią .

DSC00784.JPG
Plik ściągnięto 27449 raz(y) 51,81 KB

DSC00782.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 117,38 KB

DSC00783.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 105,78 KB

DSC00773.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 75,75 KB

DSC00838.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 125,89 KB

DSC00843.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 121,82 KB

DSC00807.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 93,33 KB

DSC00842.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 146,09 KB

DSC00841.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 117,52 KB

DSC00840.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 97,76 KB

komplet_tlokowy.gif
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 11,99 KB

DSC00847.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 90,74 KB

DSC00846.JPG
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 106,94 KB

1005695180.jpg
Plik ściągnięto 27448 raz(y) 64,1 KB

_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
Ostatnio zmieniony przez damag 2010-05-11, 6:02 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 37
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-11, 8:20 pm   

czyli jednak 2,0
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2010-05-11, 8:50 pm   

Szkoda że nie idziesz w 2.4..
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-11, 9:15 pm   

Jak ktoś by mi sprezentował dół silnika od 2,4 w nominale to bym pomyślał , ale wał i korby kute są ok , to wybrałem tańszą opcję bo jak nie patrzeć koło 10 tysi w auto wjedzie
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
Ostatnio zmieniony przez damag 2010-05-11, 10:37 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-26, 8:30 pm   

Oponki na felgach , myślę że jedyne właściwe :-D
Podziękowania dla klubowego germańskiego oprawcy :-D

DSC00013.JPG
Plik ściągnięto 27224 raz(y) 128,41 KB

DSC00011.JPG
Plik ściągnięto 27224 raz(y) 92,57 KB

DSC00008.JPG
Plik ściągnięto 27224 raz(y) 107,96 KB

_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
Ostatnio zmieniony przez damag 2010-05-26, 8:49 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2010-05-26, 8:37 pm   

No sliczne! Podobno nie ustepuja R888. Gratki
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
Galus87 
Członek Zarządu FCKP


Auto: brak
Wiek: 32
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 2178
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-26, 8:39 pm   

wtf 8O jesteś hardcorem :b opony niczym formula 1
_________________
było 1.8 MY96 2008-2011
było 20VT PLUS 2013-2016
było S60 2.4 20VT 2016-2018
 
 
DjNeo666 
Advanced Forum User

Auto: Fiat coupe 2.0T
Wiek: 32
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 768
Skąd: pabianice
Wysłany: 2010-05-26, 10:55 pm   

jaki rozmiar opon ??
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-26, 11:23 pm   

DjNeo666 napisał/a:
jaki rozmiar opon ??

235/40/17
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 37
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-05-27, 12:31 am   

a woz juz ruszyl ?
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-27, 8:54 am   

Silnik poskładany i ponoć odpalony , został do podłączenia IC i drobiazgi .

IMG_7486111.jpg
Plik ściągnięto 27105 raz(y) 123,91 KB

_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-05-29, 10:19 pm   

kurna 150 przelotu ok i nagle przegrzały się cewki z powodu złego napięcia które podał VEMS
masakra :( komp poszedł na przegląd do krakowa

IMG_7493aaa.jpg
Plik ściągnięto 27020 raz(y) 93,89 KB

_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
Ostatnio zmieniony przez damag 2010-05-29, 10:23 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tomek80 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Fiat Coupe LE315
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 1424
Skąd: Gozdnica-Świdnica
Wysłany: 2010-05-30, 11:47 am   

Ty to masz normalnie pecha, zresztą już Ci to mówiłem...

Życzę szybkiego ogarnięcia autka - mam nadzieję, że się uda :)
_________________
My nie jeździmy szybko, tylko nisko latamy ;)
 
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2010-05-30, 5:23 pm   

Jakaś klątwa normalnie!
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
Herflick 
Forum Master


Auto: XK8 4.0 Coupe
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2004
Posty: 1147
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-10, 12:57 pm   

Tylko nie Germański oprawca! powodzenia w projekcie ;) i zawsze służę pomocą :) a a.. zapraszam też do Łodzi na test z M3. :)
_________________

 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3510
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-07-12, 7:44 pm   

Wrrrryy jutro nerwy i chwila prawdy - strojenie w VTG , ciekawi mnie czy znowu coś nie odda ;hmm
Mają być wystrojone dwie mapy 400+ z procedurą startową i 300+ do jazdy na codzień .
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group