Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
QP by Maciek
Autor Wiadomość
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 9:25 am   QP by Maciek

Witam Wszystkich

Co prawda na forum udzielam się stosunkowo mało ale ponieważ powolutku kończę experymentować na mojej QPcie to pozwolę sobie na króciutki opis działań wojennych ;) .
Decyzja czemu QP jest stosunkowo prosta - pierwszy raz miałem przyjemność bliższego zapoznania się z nią jakieś 15 lat temu i wtedy decyzja zapadła (...na realizację troszkę trzeba było poczekać ale nie od razu Rzym zbudowali...). Kilka lat temu zupełnie przypadkiem wpadła mi w ręce 16VT i było nam razem bardzo fajnie, do czasu kiedy stwierdziłem że część koni zdechła a reszta prawdopodobnie jest leniwa i zaczęły się kombinacje. Ponieważ o wyciskaniu w/w koni wiem niewiele zgłosiłem się do firmy która robi to na co dzień i tam zacząłem skutecznie uzależniać się od zwiększania mocy :D . Tak jakoś przy 280 KM przyszedł mi do głowy diabelski plan ... poco męczyć się i kombinować z 16VT skoro zdecydowanie łatwiej, szybciej, taniej i przyjemniej będzie delikatnie przedłubać 20VT .... co prawda decyzja do dziś wydaje mi się słuszna ale z tym czasem, kosztami i prostotą wykonania to coś mi się przyśniło.
W ten sposób poznałem Kozła od którego kupiłem piękne czerwone LE i od razu zaprzągłem Kubę z firmy którą już raz molestowałem do "delikatnych przeróbek". Będąc zupełnie szczerym nie pamiętam już jak dużo tych "małych zmian" było (ta tak jak z nałogiem - jeszcze tylko troszeczkę ;) ) ale na dzień dzisiejszy z LE została na pewno karoseria, tapicerka, skrzynia i sprzęgło ... choć z inną tarczą ... i jest bajecznie. Co prawda moja żona śmieje się że na 365 dni w roku nasz rekord wspólnie spędzonego czasu ( z QP) to jakieś 30 ;) ale WARTO BYŁO!
...jeszcze tylko hamulce teraz trzeba poprawić ale tylko troszeczkę ... ;)

Dzisiaj w QPetce jest :
- zawieszenie koni /H&R
- zakuty silnik + walbro + IC + pewnie o kilku gadgetach nie wiem ;)
- AEM EMS

co dało 400KM / 400Nm(nie chciałem więcej wole fabryczne sprzęgło) + 1 osioł za kierownicą :)
autko kręci się prawie do 8000rpm ... ale nie mam serca tak jeździć ... i jest naprawdę szybko.

i cóż co by się nie stało (a możemy mieć pewność że "coś" prędzej czy później się stanie) nawet bez tych wszystkich kuni sposób w jaki ten samochód się prowadzi, wygląda i i jest wykończony broni się dzisiaj i na pewno obroni się za następne 15 lat.

pozdrawiam
M.

wykres_maha_400.jpg
Plik ściągnięto 30574 raz(y) 136,16 KB

 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2009-06-16, 9:59 am   

No nareszcie.. :wink: Brawo Maćku.. :D Aczkolwiek wiadomo że stchórzyłeś, i nie przyjechałeś zweryfikować umiejętności i auta na zlocie.. :wink: ;noo czyli jak na razie to auto nie jeździ.. :b
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 10:02 am   

no coś w tym jest co mówisz :) ... już wymyślam jakieś ciekawsze wymówki niż "sprzęgło" na inne okazje do ścigania ;)
 
 
spencer75 
Forum King


Auto: będzie ...
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 2721
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-16, 10:24 am   

Już w Krakowie to było szybkie FC, ale teraz to już elita (klub "+" 400 KM). :)
Gratulacje !!

)!)
 
 
Łukasz 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 16VT i FC 20VT+
Wiek: 33
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 2604
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-16, 10:44 am   

Długo czekałem, aż to FC będzie gotowe i trzymałem kciuki. :-D Super wynik, przebieg mocy i momentu ładny, na pewno nieźle się odpycha. Gratulacje!!! :-D
_________________
Jest 442,9KM i 481,7Nm

www.lifters.pl
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2009-06-16, 10:44 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michael 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: 20VT LE / AVANTIME
Wiek: 42
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 497
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 12:05 pm   

Gratulacje.
Trzeba będzie jakiegoś spota w Wawie zrobić i obadać twoją bryczkę.
Pozdro Michał
_________________
W VTG WYSZŁO 327 KM i 426 Nm.
 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 12:24 pm   

Dzięki wielkie :)
też chętnie się spotkam ... tylko Łukasz daj znać wcześniej czy będziesz to coś popsuje u siebie (DESANT mnie rozgryzł ;) ) szybciutko ... :D
no i jeszcze sesja zdjęciowa ale to już z DESANTEM muszę pogadać.
 
 
Ewcia 
Forum Master


Auto: PLUSica 20VT 2000r.
Wiek: 41
Dołączyła: 11 Maj 2006
Posty: 1718
Skąd: Triora ... ;-)
Wysłany: 2009-06-16, 2:16 pm   

)!) ..no Maciek ...liczymy w takim razie na jakiegoś spota w Wawie..jak zrobi się ładniejsza pogoda... :wink:
_________________
PLUSica 20VT 2000r ... creata con passione ...
 
 
Rafał M 
Forum King


Auto: ex Coupe /LE 1.8 16V
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2003
Posty: 3798
Skąd: Leżajsk/Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 2:52 pm   

A niech mnie kule biją 8O 400 rasowych kuników 8O

No no, ciekawe jak to lata ;hmm Wielka szkoda, że na zlot nie dałeś rady :???:
_________________
ex Fiat Coupe 1.8 16V - 1996
ex Fiat Barchetta Limited Edition - 1998
jest zapierniczające Stilo 1.9 JTD - 2003
 
 
 
tommy-j 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: nero LE #1040
Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 781
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-06-16, 4:06 pm   

Porsche Killer - Gratki, teraz kolej na ruch damaga...
_________________

 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2009-06-16, 4:36 pm   

No gratulacje.. szkoda, że na zlot sie nie wyrobiles..

Maciek napisał/a:
nie chciałem więcej wole fabryczne sprzęgło

No na kilka startów może Ci seria wystarczy.. ale ogolnie pewnie za chwile zacznie się slizgac.. Do takiego momentu wystarczy Ci organiczny Helix, chodzi prawie tak lekko jak seria, a jest sporo mocniejszy..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 5:14 pm   

ooo i właśnie to pytanie miałem zadać ... a może jeszcze wiesz gdzie toto można kupić? :)
co do zlotu to ja też bardzo żałuję ale nie dałem rady może faktycznie jakoś w wawie się spotkamy niebawem ?
 
 
michael 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: 20VT LE / AVANTIME
Wiek: 42
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 497
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-16, 7:25 pm   

Maciek napisał/a:
ooo i właśnie to pytanie miałem zadać ... a może jeszcze wiesz gdzie toto można kupić?

Pisz do Damaga ma jedno na sprzedaż
_________________
W VTG WYSZŁO 327 KM i 426 Nm.
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3462
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-06-16, 7:31 pm   

Gratulacje Maciek ładny wykresik :) napisz na jakim doładowaniu ?
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2009-06-16, 7:39 pm   

1.2.. :wink:
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2009-06-16, 7:52 pm   

michael napisał/a:
isz do Damaga ma jedno na sprzedaż

...ale chyba spieka ma, a to juz troche inna jazda

Ja kupowalem dla siebie i chlopakow w UK - Magdigras.. czy jakos tak, mam tam jakis rabat..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2009-06-16, 8:15 pm   

No nareszcie Macku wyjechałes!

Ale widac warto było czekac zeby wykrzesac 400km!!!

Jest gruuubo!

Szacun!
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
toy 
Advanced Forum User


Auto: 20vturbo
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2004
Posty: 900
Skąd: Swidnica
Wysłany: 2009-06-17, 6:32 am   

Gratki za świetny wynik. Chetnie zobaczyl bym jak to sie odpycha. Masz moze jakies nagrania ?
_________________

 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-17, 7:57 am   

Jeszcze raz dzięki :)
DESANT 1.2 było przy poprzednim pomiarze na 365KM i nakłamałem ci :oops: troche niechcący
teraz jest od 1.1 do 1.35 bara max.
Jak zacznie się ślizgać sprzęgło to już znalazłem tą firmę ;) www.mardigras.co.uk , a zdjęcia (filmu żadnego narazie niemam niestety) wstawie jak tylko jakieś zrobie :) .
 
 
DjNeo666 
Advanced Forum User

Auto: Fiat coupe 2.0T
Wiek: 31
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 768
Skąd: pabianice
Wysłany: 2009-06-17, 8:45 am   

jakie tu jest turbo ?? hehe widzialem wiele razy twoja qp - w wawie bo na poczatku robilem w tej samej firmie co ty :) bardzo ladnie sie prezentowala , pamietam jak Kuba mowil ze maja problem z przesoczeniem 350 KM u ciebie :) gratulacje
 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-17, 8:59 am   

turbina to - GT2871R
a problem generalnie był z moimi nowymi pomysłami co 15min ;)
(historycznie miałem tylko zmienić wydech ... :D )
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-17, 12:02 pm   

apropo filmików to jeszcze z poprzedniego strojenia mam taki :
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-06-17, 4:28 pm   

mnie zastanawia skad 400 koni na 1,35 bara z 2871 weryfikowales to gdziekolwiek poza rolkami tunera?
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-17, 4:49 pm   

ten wykres jest robiony poza rolkami tunera ;) ... i jest powtarzalny (kilka razy)
nie wszystkie kunie dmucha sama turbina
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2009-06-17, 5:00 pm   

to napisz jak zrobiles te 400, jakie zmiany dokladnie :o
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-17, 8:18 pm   

niestety jeśli chodzi o tuning to pewnie z was wszystkich wiem o nim najmniej i właśnie dlatego nie przerabiałem samochodu sam
większość zmian była już na forum opisywana przezemnie przy innych okazjach (było to stosunkowo dawno bo wynik fajny ale experymenty trwały długo :) )
W QPcie jest wymieniona większość fabrycznych gratów:
wtryski na większe
IC + kpl orurowania
turbina
AEM + niezbędne zmiany wiązki (niemam pojęcia o czym piszę)
kute tłoki
kute korby
na wszelki wypadek nowy wał
nowa pompa oleju
nowa pompa paliwa + cały układ (+jakieś zmiany w które nie wnikałem)
zawieszenie koni + H&R
i pewnie coś nadłubane w w/w AEM EMS ale tutaj już nie pomogę raz zaglądałem przez ramię podczas strojenia i równie dobrze mogłem oglądać startrek-a... :oops:
aaa i większość rurek, kabli, i innych takich co to pękały paliły się lub poprostu ich niebyło :lol:
jak jeszcze coś sobie przypomnę to dopisze
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2009-06-17, 9:30 pm   

Maciek napisał/a:
Jak zacznie się ślizgać sprzęgło to już znalazłem tą firmę www.mardigras.co.uk

Na początku roku organic kosztował z moim 10% rabatem 560 GBP + 40 GBP wysyłka.. co przy obecnym kursie daje prawie 3200zl.. Rok temu kosztowało mnie chyba ok. 2400zl :???:
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
LUKI 
Forum King


Auto: LE #0870
Wiek: 41
Dołączył: 08 Kwi 2003
Posty: 4056
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-06-17, 9:51 pm   

z tgego co wiem to Damag ma helixa ale trzyma na zapas dla siebie.
Maćku piękna moc,wielkie gradki
_________________
Kto później hamuje ma większe szanse że zginie

ku pamięci:
http://www.youtube.com/watch?v=V3y_WLbLRJw
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3462
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-06-17, 10:14 pm   

LUKI napisał/a:
z tgego co wiem to Damag ma helixa ale trzyma na zapas dla siebie.

Jest na sprzedanie, bo jak te się wysypie to dwutarczowe wjedzie .
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2009-06-17, 10:47 pm   

Najpierw to zapytaj Łukasza jak się jezdzi z dwutarczówką.. a potem może Ci ten pomysł przejdzie.. ;) ..no chyba, że myslisz o organicznej dwutarczowce, to bedzie troche delikatniej pewnie. ..a na sprzedaż masz 6-cio spiekowego Helixa ?
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Łukasz 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 16VT i FC 20VT+
Wiek: 33
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 2604
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-17, 10:49 pm   

damag napisał/a:
to dwutarczowe wjedzie .

Mariusz admin napisał/a:
Najpierw to zapytaj Łukasza jak się jezdzi z dwutarczówką.

Się nie jeździ, kup sobie od razu lawetę do zestawu tak jak ja chce zrobić. :wink:
_________________
Jest 442,9KM i 481,7Nm

www.lifters.pl
 
 
Dr Kozioł 
Forum King
najmilszy

Auto: GT-R R35
Wiek: 39
Dołączył: 08 Wrz 2002
Posty: 4183
Skąd: wawa
Wysłany: 2009-06-18, 7:23 am   

na fabryczych walkach moc rosnie prawie do konca wykresu?
prawie 100 koni strat na kołach w aucie fwd ?? toz to ja w evo mialem mniej co oni cie z przyczepką hamowali :)
_________________
wiem!!...ale nie powiem!!
Ostatnio zmieniony przez Dr Kozioł 2009-06-18, 10:44 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dr Kozioł 
Forum King
najmilszy

Auto: GT-R R35
Wiek: 39
Dołączył: 08 Wrz 2002
Posty: 4183
Skąd: wawa
Wysłany: 2009-06-18, 12:26 pm   

Pozwalam sobie wkleic PW od Miniaca czyli tworcy Maćkowego auta:

Szczerze to nie wiem co Cie dziwi.. nie 100 a 82km przy 240kmh na oponach 225...

http://www.forum.fiatcoupe.pl/files/maha_129.jpg

sprawdz "swoj"
http://www.forum.fiatcoup..._wilkuw_369.jpg

Nie moge odpisywac w temacie, ale sugerowanie ze cos jest nie tak z wykresem jest ponizej pasa

Walki sa seryjne i jak juz dojdziesz do takiej mocy to wroc sie do tego watka i ponownie ustosunkuj.

Peace..
_________________
wiem!!...ale nie powiem!!
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-18, 1:56 pm   

Drogi DR. jeśli już cytujesz to wklejaj całe wątki a generalnie to prosiłbym o nie wklejanie ich w ten temat wogule - jeśli cię to tak strasznie wszystko razi to OK od dziś mam 300KM i 320Nm
a jak wymyślisz jakiś tajemny sposób znany tobie na zwielokrotnienie tej mocy to daj znać zgłoszę się do ciebie a nie do jakiejś firmy co to jest palcem robiona i napewno ty wiesz lepiej bo przecie jesteś profesjonalistą prawda.

pozdrawiam
M.

reszta waszej wymiany zdań w zaqłączeniu

Jako ze Koziol „pozwala sobie” na wklejanie moich prywatnych wiaomosci, to proszę Cie być również wkleil jego odpowiedz



Dr Kozioł napisał/a:

ja nie mowie ze nie mozna
na moim wykresie ktory wkleiles nie ma strat pozatym uwazam ze pokazuje nieprawde i wcale go eni bronię
krecisz auto do 7600 na fabrycznych walkach i doladowaniu max 1,3 bar gdzie moc rosnie do odcinki a takich cudow to nigdzie nie widzieli ( juz nie mowie tu o FC) nawet Maciek Grabowski sie smial ze to majstersztyk bo on u siebie nigdy takiego auta nie mial :)



Jakies to Polskie... jak czegos nie znasz to tego nie ma :wink:

Nie widzisz strat na wykresie ktory wkleilem? Jak to? :lol:

Cytat:

turbina ktora siedzi u maćka ma mape do 2 barow wiec strach pomyslec co by bylo jakbys skorzystal z jej pełnego potencjału ;)



To znaczy, ze jeszcze wiele przed Toba...

Cytat:

i mozliwosc zachowania fabrycznego sprzegła - bezcenna.



Mysle ze Maciek celowo napisal fabrycznie, a nie.... seryjne :mrgreen:

Cytat:


tak jak mam watpliwosci do tego auta tak i mam watpliwosci do 440 koni łukasza 16vt bo znowu przy 16vt jestes jedyna osoba na swiecie ktora osiagnela taka moc na fabrycznym kolektorze ssacym



to tylko swiadczy o tym jak dobrzy jestesmy - nie?

Cytat:


reasumując absolutnie nie neguje twojej roboty i czasem naprawde wyjdzie ci fajne auto.



oj negujesz.. i to bardzo, ale nie musze Cie "na sile" przekonywac, bo poprostu sam do tego dojdziesz i zastanowisz sie na tym co teraz myslisz i piszesz.

Cytat:


natomiast jakos nie moge sie pogodzic z tym ze fiaty maja wykresy jak kondy czy inne mitsubishi.



Musisz, bo wlasnie widzisz auta, ktore tak maja. btw. mitsubishi bym nie stawial obok Hond

Cytat:


na marginesie chetnie usiade jako pasazer w tym eclipse co stoi teraz u przemka bo podobno ciekawy woz i 500 koni w 4x4 powinno juz robic robote



No... mial 507 na poprzedniej turbinie na pb98. Teraz ma byc 650. A jak jezdzil? No wpadal na mete rowno z motocyklami i 12.2 ET+RT (ok 1sek), wiec bedzie pracowal nad 10sek w streetawd

http://www.youtube.com/watch?v=0QcHRs4sbk4
 
 
Dr Kozioł 
Forum King
najmilszy

Auto: GT-R R35
Wiek: 39
Dołączył: 08 Wrz 2002
Posty: 4183
Skąd: wawa
Wysłany: 2009-06-18, 2:17 pm   

ale to nie jest wszystko co ja napisalem - jak juz cytujesz moje wypowiedzi to cytuj wszystko :-D
zeby zarzegnac dyskusje stawiam pomiar na osłąwionej hamowni vtg z pomiarem boostu i afr . jesli wyjdzie mniej - placi tuner lub wlasciciel.
jak wyjdzie tak samo chyle czoła.
_________________
wiem!!...ale nie powiem!!
Ostatnio zmieniony przez Dr Kozioł 2009-06-18, 2:18 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wechciu 
Advanced Forum User


Auto: FC16VT, Barchetta
Wiek: 44
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 522
Skąd: Śrem
Wysłany: 2009-06-18, 10:21 pm   

Ale się tu narobiło :szabelka:
100 koni w tą czy w tamtą?
i tak furka musi latać, a to 400 może dla sprzęgła być nie do przetrawienia.
Ciekaw jestem miny właciciela jakiejś audicy czy masturbichy jak nie da rady fiacikowi.
Dla mnie i tak bomba

A koledzy ustalą, gdzie robić pomiar, który w klubie będzie uznawany za ostateczny i niepodważalny. Inne traktujmy jako szacunkowe. Bo po jakiego grzybka do oczy sobie skakać i to jeszcze w czimś temacie. :b

I kiedy te foty i filmy będą mój drogi imienniku?
_________________
Po drugim długim remoncie.
 
 
 
Maciek 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-19, 8:06 pm   

... a pieniążki wpłać na konto klubu napewno się na coś przydadzą ;)
pozdr
M.

VTG.jpg
Plik ściągnięto 29708 raz(y) 137,04 KB

 
 
Dr Kozioł 
Forum King
najmilszy

Auto: GT-R R35
Wiek: 39
Dołączył: 08 Wrz 2002
Posty: 4183
Skąd: wawa
Wysłany: 2009-06-19, 8:29 pm   

bije pokłony wplacam na konto klubu. podaj kwote.
_________________
wiem!!...ale nie powiem!!
 
 
Łukasz 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 16VT i FC 20VT+
Wiek: 33
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 2604
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-19, 9:31 pm   

Dr Kozioł napisał/a:
tak jak mam watpliwosci do tego auta tak i mam watpliwosci do 440 koni łukasza 16vt bo znowu przy 16vt jestes jedyna osoba na swiecie ktora osiagnela taka moc na fabrycznym kolektorze ssacym


To ja też mam jechać do VTG, czy pomiar Maćka już wystarczy? :wink:
_________________
Jest 442,9KM i 481,7Nm

www.lifters.pl
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2009-06-19, 9:31 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wilu 
Forum King


Auto: 20VT Plus
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 3005
Skąd: SS
Wysłany: 2009-06-20, 9:07 am   

No to grubooo!!!

Macku jestes kozak :wink:
_________________
www.premium-detailing.pl

20VT Plus, Pug 106 Rallye
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group