Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Klubowy test regenerowanej turbiny z 20VT

Padnie czy nie padnie.. oto jest pytanie.. :)
Nie ma szans..
21%
 21%  [ 18 ]
Da rade..
78%
 78%  [ 64 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-25, 7:09 pm   

Trzecie jest większe o 2 mm od tego drugiego .

Pierwsze 42.50/60 (górna średnica / dolna średnica)
Drugie 44.50/60
Trzecie 46.50/60
Czwarte 53.10/71 :-D
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-02-25, 7:40 pm   

czyli czwarte nie wejdzie do tb2810 :)
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-25, 7:47 pm   

wejdzie .........ja takie mam :-D ,ale na novitecku w piku 1.75 bara.Po prostu pierburg nie ogarnia tej turbiny ........nie nadąża w pewnym momencie uchylać actuatora.Wstaje trochę później niż seria ,ale jak wstanie to jest masakra 8O Musiałem ściągnąć novitecka bo się trochę bałem o motor.To turbo wsadziłem sobie tak w ramach doświadczeń :-D
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
Ostatnio zmieniony przez ERNI 2010-02-25, 7:50 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-02-25, 7:50 pm   

myslisz ze juz zbyt ubogo bylo?
trzeba bylo wsadzic mbc i wyregulowac... innego wyjscia nie widze ;noo

niech sie tomek wypowie jak mu sie na #3 jezdzi :mrgreen: bo mnie to ciekawi
(tym bardziej jak by to na novitecu chodzilo)
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-25, 7:56 pm   

No przez chwilę mogło być ubogo przy takim piku,po chwili oczywiście ciśnienie spadało do normalnego ,ale najgorszy był ten pierwszy moment.Mam włożone EBC ,ale jeszcze go nie uruchomiłem .Na nim można wprzedzać pracę actuatora i wtedy można to jakoś zestroić,ale nie miałem na to czasu i do tego nie miałem jeszcze wtedy szerokopasmówki.Wyciągnołem po prostu chipsa i latam sobie narazie tak,może na wiosnę coś ruszę.Ale wydaje mi się,że to jest za duży kompresor do mocy poniżej 260 KM.
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
dzikidaniel 
Young Forum User

Auto: fiat ;)
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 75
Skąd: GD
Wysłany: 2011-03-17, 6:53 pm   

I jak te turbawki? Żyją jeszcze?
 
 
Tomek20VT 
Young Forum User

Auto: Fiat Coupe 2L 20VT
Wiek: 33
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Rymanów
Wysłany: 2011-03-17, 7:06 pm   

moja żyje i jest idealna :-D
_________________
Wszyscy mamy źle w głowach....... Przeżyjemy :)
 
 
raku 
Young Forum User

Auto: Fiat Tipo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 15
Skąd: WWA
Wysłany: 2011-05-17, 3:20 pm   

Siemanko,
mam pytanie do osób korzystających z usług Erniego, bądź innych zakładów zajmujących się regeneracją..
Ile czasu trwała naprawa z przeróbką sprężarki?
Ja mam wrażenie, że Erni się zepsuł..
_________________
Tipo HF Turbo
 
 
ravo 
Forum King


Auto: 20VT
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 2061
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2011-05-17, 3:44 pm   

raku napisał/a:
Ja mam wrażenie, że Erni się zepsuł..

a skąd takie stwierdzenie ?
_________________
Sprzedam mieszkanie Wrocław Maślice Królewiecka 2pok. 50m2
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-05-17, 3:47 pm   

sądząc po samochodzie w opisie, pewnie robił suszarkę do tipo ;hare
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-05-17, 3:48 pm   

powiem Ci raku, jak skończy moją - właśnie nad nią ciężko pracuje i na razie terminu dotrzymuje :b
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
tsturbo 
Advanced Forum User


Auto: Coupe 20VT
Wiek: 41
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 608
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-17, 3:55 pm   

MARCIN_LE0987 napisał/a:
właśnie nad nią ciężko pracuje i na razie terminu dotrzymuje

Niewazne ile trwa wazne jest jest pozadnie zrobiona i tutaj Erniemu nie mozna nic zarzucic.
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-05-17, 4:09 pm   

tsturbo napisał/a:
Niewazne ile trwa wazne jest jest pozadnie zrobiona i tutaj Erniemu nie mozna nic zarzucic


jestem tego samego zdania!!! 8)
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
raku 
Young Forum User

Auto: Fiat Tipo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 15
Skąd: WWA
Wysłany: 2011-05-17, 5:30 pm   

MARCIN_LE0987 napisał/a:
sądząc po samochodzie w opisie, pewnie robił suszarkę do tipo ;hare

Nie robił, a robi.. Mimo pewnych ustaleń 'na gębę' się schodzi już trochę czasu.
Dodatkowo mimo umówienia na telefon przestał on być ode mnie odbierany..
A po jakimś czasie zadzwoniła p. Magda mówiąc, że przejęła sprawę od Erniego.
Niby w czwartek znowu dzwoniła po adres..ale do dziś turbiny nie ma. Zadzwoniłem, powiedziała, że turbo wyszło dziś. Zobaczymy.

tsturbo napisał/a:
Niewazne ile trwa wazne jest jest pozadnie zrobiona i tutaj Erniemu nie mozna nic zarzucic.


Zgadzam się całkowicie! Choć nie potrafię tego stwierdzić na razie.

ravo napisał/a:
a skąd takie stwierdzenie ?

Ponieważ w kompletnie dla mnie niejasnych okolicznościach straciłem z nim kontakt.
Wcześniej rozmawialismy wielokrotnie przez tel. jaki kompresor, jakie smarowanie, jak złożyć muszle, jak mam zamontowaną starą sprężarkę (zdjęcia itp.)
Mimo próśb o odezwanie się, bądź odebranie telefonu tak się nie działo. I zapewniam Was, że nie chciałem plotkować przez telefon, a zamienić 3słowa o postępach prac. A w sprawach technicznych p.Magda odpowiedzi udzielić mi nie potrafiła.

Dlatego zapytałem o czas operacyjny.

No nic, czekam na turbo, może dojdzie jutro/pojutrze.
_________________
Tipo HF Turbo
 
 
Maniek_20VT 
Young Forum User


Auto: FC 20VT
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 36
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-05-18, 8:30 pm   

Ostatnio rozmawiałem z Ernim i jest na maksa zawalony robotą, więc pewnie nie ogarnia wszystkich telefonów. Wyluzuj bo lada moment napewno dostaniesz turbawkę.
Erni jest swój chłop i szacunek dla niego :-D :!: ;pyfko
_________________
Usługi transportowe 3 City i reszta świata! 517-516-278
 
 
raku 
Young Forum User

Auto: Fiat Tipo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 15
Skąd: WWA
Wysłany: 2011-05-18, 10:28 pm   

Spoko, jestem na maksa wyluzowany. Teraz już wiem, że się nie wyrobie na szkolenie w Miedzianej i fajka mi już zmiękła.

Ja pytałem Was jedynie o czas tej operacji, nie miałem zamiaru siać żadnego fermentu.

Maniek_20VT napisał/a:
rni jest swój chłop i szacunek dla niego :-D :!:

Z tym nie sposób się nie zgodzić, kiedy mieliśmy możliwość rozmowy, na wszystkie moje pytania miał odpowiedź.
_________________
Tipo HF Turbo
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-26, 7:59 pm   

odgrzeję trochę kotleta ,bo nie mogę się wypowiedzieć w temacie "280-290KM i mocny dół " .............. i może poukładamy trochę niejasności ,bo nie do końca precyzyjnie jest tam opisane .........

1. Turbina Desanta -kompresor 44,50/60,00 ,czyli 2 mm większy od serii na wlocie powietrza ,na podstawie to samo 60,00 mm

2. Turbina Lexxa - kompresor 46,50/60,00 ,czyli 4 mm większy od serii ,ten sam co jeździ w kilkowej GT28R ,na podstawie to samo 60,00 mm


3. Trubina Wila - kompresor 47,70/60,00 ,czyli 5,20 mm większy od serii ,bardzo podobny jak jeździ w RS-ie ,ale trochę większy ,na podstawie to samo 60,00 mm


Jak wiadomo storna ori poza Wilową turbiną.Pamiętajcie w stonie gorącej pracuje wirnik ,a w częsci zimnej (aluminiowej) pracuje kompresor i tak to nazywajmy .

U Wila jak większość z Was wie były problemy , miał on tez inna stronę gorącą ,ale turbosprężarka zacierała łozysko oporowe i to z drugiej strony niż standardowo w serii przy wyciętym kacie .Nie było to też jakieś duże przytarcie ,ale niestety powodowało lekkie przpuszcznie oleju co objawiało się przydymianiem . Nie do końca udało mi się ustalić dlaczego tak się działo ,bo pierwszy raz spotkałem się z takim zjawiskiem ,a Wilu też nie odpisał na moją ostatnią wiadomość,w której poiruszyłem jeden temat ,który przychodził mi do głowy w związku z tymi awariami i w sumie temat jest nierozwiązany . Zmeiniliśmy stronę gorącą na inną i chyba jest ok ,ale nie wiem bo ze strony Wila cisza ...........

Turbina w ostatniej konfiguracji ma naprawde fajny potencjał ,bo takową zamontowaliśmy do Nissana z motorem z S14 ..........typową hybrydę z FC .........japoniec przyjął ją jak swoją :-D ,chociaż niby nissany nie lubią fitaów ...,ale wracjąc do tematu naprawdę to zapier............. na doładowaniu 1,3 bara ,ale .........................właśnie jedno ale jest zewnętrzny wastegate co eliminuje problem małej muszli .Zestawienie jest super ,bo turbo wstaje naprawdę szybko i ładuje super do odcinki .Człowiek ,który to stroił ,a jest to człowiek ceniony w środowisku nisanów ,twierdzi że mocą może podchodzić pod 350 KM .Czy tyle jest to nie zaręczę ,bo auto trzeba shamować i myślę ,że niebawem tak zrobimy ,aby zobaczyć jak jest naprawdę . Dodam też ,że to nie jest auto ,które ma lekkie życie ,bo jak wyjeżdża na tor to jest potwornie katowane ,nie jeździ ono w ogóle po ulicy .

Co do Desantowego turbo to myślę ,że przy tej mocy ma już sporo roboty ,ale miejmy nadzieje ,że jakoś pożyje .Wszystko wyjdzie w praniu ......

Zachęcam do dalszej dyskusji ,na temat suszarek ,bo mam już pewien następny projekt .Myślę ,że pierwszym ,który to zamontuje będzie MARCIN_LE ............bo już zaciera rączki na samą myśl przkroczenia 300 .............
Myślę ,że będzie to idealny projekt dla tych co chcą szybkowstawające turbo i mocne na górze ..................ale wszystkow swoim czasie ...........
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-26, 10:03 pm   

A moja turbina ma już nalatane ponad 12.000km i żyje. Dodam, że łatwego życia nie ma bo od początku nie mam kata, wydech pełen przelot a doładowanie dochodzi w piku do 1,6-1,7 bara...

Ja jeżdzę często bardzo agresywnie przez co silnik bierze olej około litra na 1000km ale zakładam, że to nie sprawa turbiny
_________________

 
 
Maciuś 
Advanced Forum User


Auto: Coupe Plus,ToledoTDI
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 433
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-26, 11:11 pm   

ERNI napisał/a:

3. Trubina Wila - kompresor 47,70/60,00 ,czyli 5,20 mm większy od serii ,bardzo podobny jak jeździ w RS-ie ,ale trochę większy ,na podstawie to samo 60,00 mm


Mi wykonałeś taką samą turbinkę ale wypowiem się na jej temat do końca dopiero w przyszłe wakacje jak autko przejdzie drobny remoncik silnika bo trochę olejek ubywa (na zbiornik jakieś 0,5 l ale co dziwniejsze nie kopci i nie wiem co to do końca jest) i do tego strojenie wtedy będę mógł coś powiedzieć ile wyszło na tym turbo. Mam nadzieje że coś koło 300 będzie.
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-26, 11:16 pm   

Erni, a można coś zrobić z wirnikiem..?? żeby szybciej odprowadzać spaliny, a przez to zmniejszyć EGT..?? bo jak rozumiem to strona "gorąca" ma na to wpływ..??
Ewentualnie podpowiedz mi co by możną jeszcze u mnie poprawić, żeby odrobinę odciążyć turbo... Nie muszę mieć 350Km tak jak pisałem... ;)
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2011-11-26, 11:21 pm   

większe kolanko spustowe z turbiny , i większa średnica wydechu
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-26, 11:40 pm   

DESANT napisał/a:
Erni, a można coś zrobić z wirnikiem..?? żeby szybciej odprowadzać spaliny, a przez to zmniejszyć EGT..?? bo jak rozumiem to strona "gorąca" ma na to wpływ..??
Ewentualnie podpowiedz mi co by możną jeszcze u mnie poprawić, żeby odrobinę odciążyć turbo... Nie muszę mieć 350Km tak jak pisałem...


Lexx ma większy kompresor i trzeba byłoby porównać wykresy .Nie wiem czy Lexx hamował swoje auto ,ale chyba też stroił u Merrora .........
.............po prostu Desant Twój kompresor jest tylko 2 mm większy od serii ,a moc dochodzi do 290 KM co przy jego wielkośi powoduje ,że turbina chodzi na granicy możliwości . Myślę ,że większy kompresor troche by pomógł ,póki co u Ciebie prwdopodobnie w górnym zakresie obrotów wszystkie spaliny walą przez wirnik ,a prawie już wcale przez otwór wastegatu .

Lexx napisał/a:
Ja jeżdzę często bardzo agresywnie przez co silnik bierze olej około litra na 1000km ale zakładam, że to nie sprawa turbiny


co do złużycia oleju to musicie mieć świadomość ,że uszczelnienie turbosprężarki ma pewne luzy i przy całkowiecie odetkanym wydechu coś zawsze przez nie może się przedostać .Druga sprawa to taka ,że 20VT maja chyba tendencje do brania oleju ,tak wynika przynajmniej z moich rozmów z użytkownikami tych silników ,w szczególności tych bardziej katowanych . Ja swojego nie katuję za bardzo,tylko sporadycznie i też mam ubytki oleju ,a motor wydaje się być idealny ,nie ma żadnego kopcenia ,a dolot jest idealnie suchy . Teraz zmieniłem olej na Gulfa i zobaczę jak będzie ,bo wydaje mi się ,że Castrol nie był jednak najlepszym olejem .Zresztą ostatnio człowiek z pewnej hurtowni oleii z Wrocławi zrobił mi pewien test oleji na maszynie ,która testuje olej na tarcie i powiem Wam ,że Castrol mnie rozczarował . Zresztą padało ciśnienie na wskaźniku strasznie na pysk ,na Gulfie tego nie ma ............a w teście wypadł o niebo lepiej niż Castrol .
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 12:00 am   

ERNI napisał/a:
,że Castrol nie był jednak najlepszym olejem

My to wiemy od dawna.. ;) Większość z nas jeździ na VR1...
Ale ostatnio pojawiło się w Polsce kilka ciekawy olei w pełni syntetycznych..
GULF, MILLERS, XANDADU. Więc jest w czym wybierać... Ja też się zastanawiam nad zmianą, ale to po zimie dopiero... Tylko muszę poczytać jaki z tych trzech... ;)
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2011-11-27, 12:03 am   

Redline jest jeszcze ..ale dystrybutor nie wie że ma w ofercie
_________________
9 kwietnia 1993– zakończono produkcję montowanego w samochodach Warszawa, Żuk, Tarpan i Nysa polskiego silnika S-21.
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 12:13 am   

ciekawe jak by się sprawdził taki 5W60... ;hmm
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
dominik028 
Forum King

Auto: 16VT
Wiek: 40
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 2257
Skąd: ...
Wysłany: 2011-11-27, 7:56 am   

redline ma 10w60 z aprobata do m powerow tylko trzeba o tym przypomnmniec dystrybutorowi... bo biedaczysko nie pamieta
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 12:09 pm   

ERNI napisał/a:
mam już pewien następny projekt .Myślę ,że pierwszym ,który to zamontuje będzie MARCIN_LE ............bo już zaciera rączki na samą myśl przkroczenia 300


- nie pisz mi tu "myślę" bo wiesz, że tak zrobimy 8) , a zaraz chetni się pojawią do wyjaśnienia projektu a to trzeba to najpierw sprawdzić no i to w końcu...TAJEMNICA ;hare

...i niech tak pozostanie do momentu przynajmniej hamowni, czyli około kwietnia 2012 ;hmm
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 12:18 pm   

MARCIN_LE0987 napisał/a:
, a zaraz chetni się pojawią do wyjaśnienia projektu a to trzeba to najpierw sprawdzić no i to w końcu...TAJEMNICA


narazie my musimy się trochę wzmocnić, bo "Warszawka" coś za bardzo szaleje :-D :-D :-D
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 12:21 pm   

ERNI napisał/a:
narazie my musimy się trochę wzmocnić, bo "Warszawka" coś za bardzo szaleje


- ooooo, no właśnie, z sensem gadasz kolego, ze zlotu Wrocław nie może wracać ostatni :b
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 12:27 pm   

ERNI napisał/a:
bo "Warszawka" coś za bardzo szaleje :-D :-D :-D

Jedna jaskółka wiosny nie czyni.. ;) :D
Najlepsze jest to, że ja się kwalifikuję jeszcze do klasy turbo.. ;) A Wy już do Turbo+... ;noo
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 12:38 pm   

DESANT napisał/a:
Jedna jaskółka wiosny nie czyni..


- problem w tym, że jaskółki żyją w gromadach :wink:

DESANT napisał/a:
Wy już do Turbo+...


- a niby czemu, dalej mamy ori część 8)

A co z Damagiem, musi powstać klasa 2,4l bo przecież u niego to już więcej jak turbo +, tylko z kim będzie się ścigać ;noo
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3503
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2011-11-27, 2:53 pm   

MARCIN_LE0987 napisał/a:
A co z Damagiem, musi powstać klasa 2,4l bo przecież u niego to już więcej jak turbo +, tylko z kim będzie się ścigać

Silnik 2,5 to nie wszystko , bo jeszcze trzeba umieć startować - czego ja nie potrafię :(
Słyszałem że w PL jest już jeden projekt 2,4 i oprucz mojego na wiosnę wyjeszie ktoś jeszcze .
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 3:08 pm   

damag napisał/a:
bo jeszcze trzeba umieć startować - czego ja nie potrafię


- ale tylko na razie Dawidzie :wink: , wynika to z tego, że nie było potrzeby się tego uczyć, gdyż wiedziałeś iż na 400m i tak dojdziesz przeciwnika :b , no ale jeśli jest inne 2,4 to musisz poćwiczyć, choć szczerze wątpię abyście się szybko spotkali...
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 9:47 pm   

..........dodam tylko ,że zestaw nad którym pracuję będzie miał zastosowanie w turbosprężarkach ,które Wam już robiłem .......czyli niewielkim kosztem będzie można ominąć barierę jaką jest oryginalna obudowa gorąca TB2810 ............
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 9:50 pm   

teraz to mówisz...?? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: już by było założone i wystrojone.. :D :wink:
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 9:54 pm   

DESANT napisał/a:
teraz to mówisz...?? już by było założone i wystrojone..


Merror przynajmniej nie będzie bezrobotny :-D :-D :-D ,a Ty Desant narazie ogarniesz te 300- ,żeby później spokojnie przejść na 300 + :-D :-D :-D
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 10:06 pm   

ERNI napisał/a:
,żeby później spokojnie przejść na 300 + :-D :-D :-D

hehe. nie ma takiej potrzeby.. Teraz bym tylko chciał coś zrobić żeby zmniejszyć EGT....
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
merror 
KLUBOWICZ FCKP


Auto: FC 16vt,X 1/9
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 575
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-27, 10:14 pm   

ERNI, a moglbys napisac wiecej o turbinie Wila, jaka tam jest muszla wydechowa , jaki A/R i jaki wirnik na wydechu

u Lexxa poza turbo i wydechu wszystko seria, bez FMIC-a i zewnetrznego kontrolera boost-u nie bedzie tam wiecej niz 260KM
_________________
Fiat Coupe strojenie, tunning, mechanika.
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 42
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-27, 10:28 pm   

DESANT napisał/a:
żeby zmniejszyć EGT


- wtrysk metanolu da niższe egt i trochę koników dorzuci :wink:
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 10:30 pm   

MARCIN_LE0987 napisał/a:
- wtrysk metanolu da niższe egt i trochę koników dorzuci :wink:

i odciąży portfel o 2tyś... ;)
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group