Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Klubowy test regenerowanej turbiny z 20VT

Padnie czy nie padnie.. oto jest pytanie.. :)
Nie ma szans..
21%
 21%  [ 18 ]
Da rade..
78%
 78%  [ 64 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2009-10-15, 11:15 pm   

W pierwszym poscie na pierwszej fotce macie namiary aktualne na Erniego.. :)
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-24, 1:24 pm   

WITAJCIE !!!

Delikatnie odgrzeję temat,bo coś cisza w temacie ............. jak tam turbinki latają ?
DESANT ?
MARKOTEK ?
PIOTRECEK 2 ?
EWCIA&RADICZ ?
TOMEK 20VT ?
ARIES22 ?
DAG21 ?

Desant ile już nabiłeś km ? Mam na magazynie te kompresory 46.5/60 tak więc jak się zdecydujesz to możemy w niedalekiej przyszlości zrobić przegląd tej twojej turbinki.Zobaczymy jak z tym łożyskiem 360 ,czy daje radę.Jak będziesz chciał to wrzuci się ten kompresor i bedziesz miał juz GT28R tyle ,że na łozyskach ślizgowych.Chociaż GT28R wychodziła chyba tez na ślizgowych,ale nie jestem pewien.
 
 
 
Ewcia 
Forum Master


Auto: PLUSica 20VT 2000r.
Wiek: 42
Dołączyła: 11 Maj 2006
Posty: 1718
Skąd: Triora ... ;-)
Wysłany: 2010-01-24, 1:30 pm   

Erni nasza Coupetka zimuje w garażu. Od czasu odbioru od mechanika ( załozenia m.in. turbinki) przejechała tylko 21 km ( mechanik->domek). Obiecuję, że jak tylko się skończy zima, będę nią śmigała i zdawała na bieżąco relację 8)

Pozdrawiam :!:
_________________
PLUSica 20VT 2000r ... creata con passione ...
Ostatnio zmieniony przez Ewcia 2010-01-24, 1:30 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-24, 1:42 pm   

Łukasz nie myśl,że o Tobie zapomniałem -:) ,ale twoja jest dopiero od "kilku dni" ,tak wiec zapewne niewiele jeszcze możesz powiedzieć na jej temat.
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Łukasz 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 16VT i FC 20VT+
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 2605
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-01-24, 2:02 pm   

ERNI napisał/a:
ale twoja jest dopiero od "kilku dni"

Ale już 3tyś zrobiłem. Sprawuje się świetnie jakby co!
_________________
Jest 442,9KM i 481,7Nm

www.lifters.pl
 
 
kaliminator 
Young Forum User

Auto: Coupe 20vt
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: Sie biora dzieci?
Wysłany: 2010-01-24, 2:06 pm   

Mam pytanie do tych co zakładali dawali turbo do regeneracji do Erniego. Czy to odbywało się na zasadzie że wysyłacie turbo do Erniego on regeneruje odsyła i spokojnie można zakładać, czy coś trzeba jeszcze zrobić?
 
 
markotek 
Forum Master


Auto: 20vt
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 1773
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-24, 2:12 pm   

kaliminator napisał/a:
Mam pytanie do tych co zakładali dawali turbo do regeneracji do Erniego. Czy to odbywało się na zasadzie że wysyłacie turbo do Erniego on regeneruje odsyła i spokojnie można zakładać, czy coś trzeba jeszcze zrobić?

wyjmujesz, wysyłasz, odbierasz, zakładasz, latasz :)

moja turbinka chyba dobrze sobie żyje, auto jeździ bez przerwy, od założenia zrobione ponad 20tysiecy już. jak chcesz Erni, to można się zgadać i moją rozebrać i zbadać jak się sprawuje. bo chyba nalatałem więcej niż desant :b
_________________
Profesjonalne instalacje gazowe: www.maklpg.pl
 
 
 
kaliminator 
Young Forum User

Auto: Coupe 20vt
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: Sie biora dzieci?
Wysłany: 2010-01-24, 2:23 pm   

Markotek a powiedz mi tylko jeszcze jedną rzecz. Ile cie to wszystko wyniosło. Bo powoli coś czuję że trzeba pomyśleć na turbem w moim QP i chce wiedzieć ile kasy trzeba szykować.
 
 
markotek 
Forum Master


Auto: 20vt
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 1773
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-24, 2:29 pm   

o tym to rozmawiaj z Ernim :)
_________________
Profesjonalne instalacje gazowe: www.maklpg.pl
 
 
 
kaliminator 
Young Forum User

Auto: Coupe 20vt
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: Sie biora dzieci?
Wysłany: 2010-01-24, 2:35 pm   

Cene od erniego znam, ale chodzi mi czy trzeba coś jeszcze kupić jakies uszczeliki czy coś tego typu.
 
 
markotek 
Forum Master


Auto: 20vt
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 1773
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-24, 2:40 pm   

powiem ci tak, sam zmienialem turbo to z tego co kojarze: mozesz miec szpilki do wymiany co lacza turbo z kolektorem, ja zmienialem nakretki na szpilkach bo stare juz sie okragle robily, uszczelka miedzy turbo a kolektorem, ale to mozesz z ernim pogadac, moze bedzie mial i za jakies centy ci dorzuci, laczenie turbo z downpipe to mozna taka pasta do wydechow zasmarowac, troche plynu chlodniczego stracisz bo sie porozlewa przy zdejmowaniu chlodnic to wymien przy okazji na nowy, mozesz przy okazji pozakladac na dolot nowe opaski metalowe... no i to chyba tyle...
_________________
Profesjonalne instalacje gazowe: www.maklpg.pl
 
 
 
aries22 
Old Forum User


Auto: 16vT
Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 142
Skąd: Krosno
Wysłany: 2010-01-24, 2:47 pm   

Moja ma sie dobrze, zero problemow, dymkow itp
_________________
Delta HF HPE by Casteli Italsport Milano......


http://pl.youtube.com/user/aries221984
 
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-24, 2:56 pm   

markotek napisał/a:
uszczelka miedzy turbo a kolektorem


z tego co mi wiadomo tam nie ma zadnej uszczelki

markotek napisał/a:
laczenie turbo z downpipe to mozna taka pasta do wydechow zasmarowac


tez raczej nie konieczne
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-01-24, 3:13 pm   

wilkuw napisał/a:
z tego co mi wiadomo tam nie ma zadnej uszczelki

..zgadza sie
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Tomek20VT 
Young Forum User

Auto: Fiat Coupe 2L 20VT
Wiek: 33
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Rymanów
Wysłany: 2010-01-24, 3:30 pm   

Moja turbina ma się bardzo dobrze, ciągnie pięknie i o wiele lepiej się zbiera niż wcześniej. Żadnych wycieków ani dymów. Niecałe 2000km zrobiłem
_________________
Wszyscy mamy źle w głowach....... Przeżyjemy :)
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-01-24, 3:35 pm   

ERNI, lata sobie. Ma już 1000.. Teraz zimą też ładnie daje, choć z rury ostro dymi przy takich temperaturach.. :D Ale zakładam że to nie turbo.. ;)
Jak będę miał chwilę wolnego, to zrobimy tak jak się umawialiśmy.. Wymontuję, wyślę, sprawdzisz na wyważarce, zobaczysz jak uszczelniacze i cała reszta. Założymy wiatrak i zrobimy "bezpieczne 300". ;noo ;noo ;noo
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Piotr20VT 
Forum Master


Auto: 20VT, 328 Ci e46
Wiek: 31
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1044
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-01-24, 4:19 pm   

kaliminator napisał/a:
czy coś trzeba jeszcze zrobić?
nalepiej zmienic olej i filtr, jeszcze do tego, ja sam wyjalem trubo wyslalem erni odeslal sam zapikowalem zmienilem przy tym filtry oleje i jest git gitara :)
ERNI napisał/a:
PIOTRECEK 2 ?
Erni ja nie narzekalem a zrobilem 9 tys nowy wlasciciel Coupetki tez mowi ze jest idealnie :-D
_________________
2.4 ... project initiation :)
 
 
 
markotek 
Forum Master


Auto: 20vt
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 1773
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-01-24, 4:54 pm   

Mariusz admin napisał/a:
wilkuw napisał/a:
z tego co mi wiadomo tam nie ma zadnej uszczelki

..zgadza sie


w jakis nissanach jest to samo turbo i tam sie stosuje uszczelke, wiec w swoim tez dalem i nie narzekam :)
_________________
Profesjonalne instalacje gazowe: www.maklpg.pl
 
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6130
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-24, 6:20 pm   

jakis nissan ma naped na tyl to tez se przerobisz ?? :) i w zadnym nissanie nie siedzi takei turbo ;) siedza ew podobne
uszczelka nie potrzebna, ale pewnie nic nie stanie sie jak ktos ja sobie zamontuje
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-24, 7:06 pm   

wilkuw napisał/a:
i w zadnym nissanie nie siedzi takei turbo siedza ew podobne


Wojtas ,ale bardzo podobne turbo z takim samym wirnikiem ,ale mniejszym kompresorem w 200SX.

wilkuw napisał/a:
ale pewnie nic nie stanie sie jak ktos ja sobie zamontuje


Generalnie tak jak mówisz,zamontowanie nie zaszkodzi,a może pomóc w przypadku kiedy obudowa żeliwna jest juź stara i kolektor też nie pierwszej młodości.

W tym tygodniu też będę rozbierał turbo kolegi właśnie z 200SXa,który latał na niej 3 lata też na przelocie 3" i to głównie na drifcie i zobaczymy co tam słychać.Miał turbinę w takiej samej konfiguracji jak DESANT,MARKOTEK czy EWCIA I RADICZ i nie miała ogólnie lekkiego życia.Powiem Wam,że lekko powiększony luz osiowy jest,ale tak minimalnie.Do końca jeździła w sumie bez zarzutu,tyle ,że teraz włożyliśmy TD04 MITSUBISHI na flanszy T3,tubinę ,która myślę zastąpiłaby przestarzałe T3 w 16VT,która wiele szybciej wstaje.
Co do takiej konfiguracji jak ma TOMEK 20VT to powiem Wam ,że robiłem jakieś pół roku temu gościowi ,który zrobił na tym 350KM w 200SX.Sam się zastanawiam ,że to w ogóle przeżyło,ale jeździ jak dotąd i nie ma problemu.Generalnie mówiłem mu że to lekka przesada ,ale cóż .........gość chyba lubi ryzykować.
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
kaliminator 
Young Forum User

Auto: Coupe 20vt
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: Sie biora dzieci?
Wysłany: 2010-01-24, 8:40 pm   

Erni powiedzmi czy jak bym na dniach np. wysłał Ci moje turbo, to długo trzeba czekać?
 
 
Tomek20VT 
Young Forum User

Auto: Fiat Coupe 2L 20VT
Wiek: 33
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Rymanów
Wysłany: 2010-01-24, 8:55 pm   

U mnie turbina jak już pisałem wyżej sprawuje się naprawde bardzo dobrze, po zamontowaniu turbo tak pięknie ładowało że kolektor ssący dźwignęło 2 razy na gumach. Z aries22 gumy wymieniliśmy i zrobiliśmy na skręcanych opaskach żeby miało to ręce i nogi i dalej nie ściągało kolektora. Po tym zabiegu wszystko lata super. Odrazu widać że potencjał tej turbiny jest duuuży. Po poprawieniu dolotu zamontowaniu KN włożeniu FMIC i programu poznam prawdziwy potencjał.
_________________
Wszyscy mamy źle w głowach....... Przeżyjemy :)
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-24, 8:57 pm   

kaliminator napisał/a:
Erni powiedzmi czy jak bym na dniach np. wysłał Ci moje turbo, to długo trzeba czekać?


Pisz na PW bo nie będziemy zaśmiecać tematu
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-01-25, 12:13 am   

ERNI napisał/a:
Co do takiej konfiguracji jak ma TOMEK 20VT to powiem Wam ,że robiłem jakieś pół roku temu gościowi ,który zrobił na tym 350KM w 200SX.Sam się zastanawiam ,że to w ogóle przeżyło,ale jeździ jak dotąd i nie ma problemu.Generalnie mówiłem mu że to lekka przesada ,ale cóż .........gość chyba lubi ryzykować.

..a cóż to za konfiguracja ? ..bo chyba nie z fabrycznej turbiny, bo to by musiało ze 3,5 bara dmuchac na 350 KM :-D
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-25, 9:47 am   

Mariusz admin napisał/a:
..a cóż to za konfiguracja ? ..bo chyba nie z fabrycznej turbiny, bo to by musiało ze 3,5 bara dmuchac na 350 KM


Nie no taka kopia GT28R.Najpierw gość mówił ,że delikatnie będzie podkręcał tego nissana ,a po jakiś kilku miesiącach zadzwonił ,że zakuł motor i porobił masę przeróbek i był na hamowni i wyszło po strojeniu 350KM.Mówi,że chciałby jescze większy kompresor bo chce robić koło 500.......ja mu mówię ,człowieku przy 500KM to musi być przynajmniej jakies T3/T4......... ty zabijesz tą turbinę przy tych 350 ...... on na to,że dobrze leje paliwem i jest ok......pytanie ile czasu.I w końcu go przekonałem i na wisnę mam mu przygotować jakieś T3/T4.
Skontaktuję się z nim i nie mi opisze te przeróbki i gdzie to hamował to może coś ciekawego się dowiemy.Wiedzy nigdy nie za wiele :-D

Mariusz tak na marginesie ,to czemu ja nie mogę edytować postów kiedy chcę je np.poprawić ?
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 45
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20673
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2010-01-25, 9:53 am   

ERNI napisał/a:
Nie no taka kopia GT28R

No to mozliwe, kumpel z UK ma z GT28R ponad 340KM :) ...no ale to juz dla tej turbiny trochę przy sporo :)

P.S. Popatrze ustawiania, pewnie tylko grupy Klubowicze i GPD mają uprawnienia educji. :P :wink:
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-25, 5:46 pm   

A wiesz może Mariusz jaki A/R ma ori turbo w naszych 20VT ? Może ktoś inny wie ?
Oczywiście można to policzyc ,ale po co odkrywać amerykę :-D
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-01-25, 6:39 pm   

42
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-25, 8:36 pm   

Dave20VT napisał/a:
42


Ale to na stronie zimnej ? A ile na gorącej ?
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-01-25, 10:23 pm   

dobre pytanie...
moze "28" :lol:
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2010-01-26, 5:47 pm   

Dopisuję się do klubu. U mnie TB 2810 ma większe koło kompresji o 4 mm, większą powierzchnię łożyskowania, lepsze smarowanie i doważanie przy 160 tyś. obr/min. Robił Grzywalski w Kielcach. Ile wytrzyma zobaczymy. Bezwzględna wymiana oleju co 10 tyś. km.
_________________
Marek 007
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-27, 12:00 pm   

Marek Krupa napisał/a:
Dopisuję się do klubu. U mnie TB 2810 ma większe koło kompresji o 4 mm, większą powierzchnię łożyskowania, lepsze smarowanie i doważanie przy 160 tyś. obr/min. Robił Grzywalski w Kielcach. Ile wytrzyma zobaczymy. Bezwzględna wymiana oleju co 10 tyś. km.


Marek to może wrzuć jakiś wykresik z doważania.........zobaczymy jak to wyszło.
Te 160.000 obr/min to wydaje mi się trochę naciągane.........gość musi mieć chyba zbiornik powietrza z 3000 l i do tego jakiś kompresror śrubowy z 30KW ? oczywiście nie twierdzę ,że nie ,ale jak bym zobaczył wykres tego Twojego doważania to bym dopiero uwierzył :-D

PS. Tak na marginesie to trzeba założyć drugi temat pod tytułem "KLUBOWY TEST REGENEROWANEJ TURBINY Z 20VT BY GRZYWALSKI KIELCE " bo ten temat dotyczy użytkowników turbosprężarek by EMP-TURBO :-D
Ostatnio zmieniony przez ERNI 2010-01-27, 12:01 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Dave20VT 
Forum King


Auto: BLACK PEARL 20VT
Wiek: 32
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 2047
Skąd: Czechowice/Wieden
Wysłany: 2010-01-27, 12:08 pm   

to mozna jeszcze temat zalozyc pod tytulem

test regenerowanej trubiny by Turbo Twins Austria
_________________
Kiedy odpalam, moja bestyje, czekam i patrze, az opadna im ryje.
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-01-27, 12:09 pm   

Dave20VT napisał/a:
to mozna jeszcze temat zalozyc pod tytulem

test regenerowanej trubiny by Turbo Twins Austria


jak najbradziej.......dobry pomysł..........przecież na zachodzie robią wszystko najlepiej :-D
Ostatnio zmieniony przez ERNI 2010-01-27, 12:11 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2010-02-01, 5:14 pm   

Erni, pogadamy jak przekicam jakieś 10tyś. km Tymczasem jestem optymistą
_________________
Marek 007
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-01, 6:27 pm   

Marek Krupa napisał/a:
Erni, pogadamy jak przekicam jakieś 10tyś. km Tymczasem jestem optymistą


Nie no Marek,ja życzę Ci aby służyła jak najdłużej .......... żebyś nie myślał ,że wyczekuję dnia kiedy się rozpadnie.Miejmy nadzieję,że ten serwis przyłożył się należycie do swojej pracy.Z tym doważaniem do 160.000. obr/min to tylko tak z ciekawości pytam ,bo naprawde taką turbinę jest już ciężko rozpędzić do takich prędkości z uwagi na ciężar jej układu wirujacego,który nie należy już do zbytnio nowoczesnych.
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Marek Krupa 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Coupe 2/20VT/, X1/9
Wiek: 60
Dołączył: 15 Mar 2003
Posty: 1684
Skąd: Kazimierza W
Wysłany: 2010-02-05, 11:33 pm   

Erni, dzięki za dobre słowo. Jak nie wytrzyma, to pewnie będę Ci zawracał głowę. Tymczasem z uporem maniaka twierdzę, że jeżeli coś człowiek zrobił, to inny powinien to naprawić.
_________________
Marek 007
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-25, 6:40 pm   

TB 2810 na tapecie :-D

P1060311_resize.JPG
Plik ściągnięto 25733 raz(y) 102,42 KB

P1060309_resize.JPG
Plik ściągnięto 25733 raz(y) 101,1 KB

P1060308_resize.JPG
Plik ściągnięto 25733 raz(y) 91 KB

P1060300_resize.JPG
Plik ściągnięto 25732 raz(y) 60,21 KB

_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2010-02-25, 7:00 pm   

KOŁA KOMPRESORA

- pierwsze od lewej to standardowe w TB2810
- drugie od lewej troszkę większe takie jak u DESANTA
- trzecie od lewej takie jak lata w GT28R czyli taki jak ma TOMEK 20VT
- ostatnie takie jak lata w GT2871 lub GT2873

To ostatnie już niestety cięższe z racji swoich gabarytów.

P1060493_resize.JPG
Plik ściągnięto 25713 raz(y) 55,98 KB

P1060492_resize.JPG
Plik ściągnięto 25713 raz(y) 57,16 KB

P1060491_resize.JPG
Plik ściągnięto 25713 raz(y) 49,26 KB

P1060490_resize.JPG
Plik ściągnięto 25713 raz(y) 51,69 KB

_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-02-25, 7:04 pm   

jaka jest różnica pomiędzy 2 a 3..??? TA pierwsza to tak trochę ściorana.. ;)
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group