Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Klubowy test regenerowanej turbiny z 20VT

Padnie czy nie padnie.. oto jest pytanie.. :)
Nie ma szans..
22%
 22%  [ 18 ]
Da rade..
77%
 77%  [ 63 ]
Głosowań: 81
Wszystkich Głosów: 81

Autor Wiadomość
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2011-11-27, 11:22 pm   

DESANT napisał/a:
Najlepsze jest to, że ja się kwalifikuję jeszcze do klasy turbo.. A Wy już do Turbo+...

...nie no, w turbo trzeba mieć fabryczną turbinę :)
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-27, 11:46 pm   

Cytat:
...nie no, w turbo trzeba mieć fabryczną turbinę :)

W tym roku 2mm kwalifikowały się do turbo...
Chyba będzie trzeba prosić o wykresy.. do 300 i powyżej 300
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2011-11-28, 12:18 am   

hehe.. widać, że mnie zabrakło i już jakieś nowe rozwiązania ktoś cwany przepchnął.. ;)

Zawsze było, że seryjne turbiny startowały oddzielnie.. a tuningowcy oddzielnie.. i jak widać po Twoim czy Wila.. nie powinniście starować razem z seriami.. bo i seryjnych turbin nie macie..
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-28, 12:20 am   

taaa..jak bym nie wystroił, tylko założyły normalnie po regeneracji to by nie było problemu... W Chmielnie też miałem taką turbinę i nie było przeciwwskazań... ;hmm
Coś niekonsekwentny jesteś... Dobrze że ja mam na to wywalone... ;noo
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2011-11-28, 12:28 am   

Hehe.. nie cwaniakuj.. hybrydy to już nie seria.. i możesz się rzucać, ale wiesz.. ja mam na to wywalone.. ;noo ;hare ;smo ..a to, że nie przyznałeś się w Chmielnie co masz zapięte, to już nie możesz mnie winić :b Regeneracja to regeneracja.. nie zmienia potencjału.. a budowa hybrydy tak.. :P
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-11-28, 12:32 am   

Mariusz admin napisał/a:
możesz się rzucać

Chyba coś przeoczyłem..?? albo Ty coś innego czytasz.
Mariusz admin napisał/a:
nie cwaniakuj..

Chyba TY.
Mariusz admin napisał/a:
.a to, że nie przyznałeś się w Chmielnie co masz zapięte

Przecież to Ty załatwiłeś z Ernim turbinę do testów, a mnie do założenia w FC... wiec bez takich tekstów..
Generalnie mam to w dupie... Niech sobie tegoroczni organizatorzy ustalają reguły...
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2011-11-28, 12:37 am   

..hahaha ...no faktycznie się nie rzucasz :b ..spoko, dla mnie to i w wolnossaki możesz się wkręcić :lol:
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
Mariusz Roguski 
FORUM ADMIN


Auto: 159
Wiek: 44
Dołączył: 02 Paź 2002
Posty: 20671
Skąd: Cegłów
Wysłany: 2011-11-28, 12:45 am   

...aaa, a co było ustalone z Ernim to masz w pierwszym poście ..jest tam coś o hybrydzie ? :b :P Nie ? ..uuu :P ..tak czy siak, hybrydy to nie seria i mają potencjał prawie jak 28R, więc przez zwykłą uczciwość nie widzę ich w klasie turbo i dziwię się, że nie potrafisz tego zrozumiec :b
_________________
Fiat coupe, Alfa Romeo Spoilers www.autods.net
...czasowo bez coupe :(
Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTDm
Alfa Romeo 14 1,9 JTD
Fiat X/19
 
 
 
spencer75 
Forum King


Auto: będzie ...
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 2721
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-28, 12:48 am   

Mariusz admin napisał/a:
spoko, dla mnie to i w wolnossaki możesz się wkręcić

A i tu bym nie dawał Desantowi za dużych szans.
Wolne nie zapadły w sen zimowy i też modzą ... :b
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2011-11-28, 10:54 am   

DESANT napisał/a:
i odciąży portfel o 2tyś


- no cóż :roll: , samo życie :wink:
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
osecik 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 16VT+
Wiek: 32
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 4311
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2011-11-28, 10:54 am   

Cytat:

A i tu bym nie dawał Desantowi za dużych szans.

wszystko zależy od tego jaki akurat kawałek Desant puści sobie do słuchania.
Pożyczę mu swoją płytę to zobaczycie jak będzie ganiał :b
_________________
Czerwone są szybsze
 
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-12, 9:41 pm   

(:(
merror napisał/a:
u Lexxa poza turbo i wydechu wszystko seria, bez FMIC-a i zewnetrznego kontrolera boost-u nie bedzie tam wiecej niz 260KM


Merror dzisiaj byłem w EcuPerformance na obciążeniowej hamowni żeby sprawdzić czy masz rację i wynik jest następujący:

Prawie 280KM i ponad 340Nm...

Jutro wrzucę wykres. Ogólnie z mocy jestem zadowolony, gorzej z momentem...
Na pocieszenie wykres momentu jest bardzo płaski bo max moment 340 ale od 3100-5900obr jest płasko ponad 330Nm...

Merror zadowolony ze strojenia? :)

Muszę teraz pomyśleć jak dodać momentu...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Lexx 2011-12-12, 10:32 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
merror 
KLUBOWICZ FCKP


Auto: FC 16vt,X 1/9
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 575
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-12, 10:49 pm   

nie zadowolony do konca bo na fabrycznym Ecu nie da sie dobrze wysterowac boostu. Bez ic wynik dosc dobry trzeba przyznac. Zeby zwiekszyc moment trzeba ladnie przeladowac i IC potrzebny do wiekszego doladowania.
_________________
Fiat Coupe strojenie, tunning, mechanika.
 
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-14, 11:07 pm   

Sorki, ze dopiero teraz, ale lepiej pozno niz wcale.

Wrzucam swoj wykres tak jak obiecalem. Jak wspomnialem wyszlo okolo 280km i 340nm.
Jako ciekawostke wspomne, ze w sierpniu po strojeniu pojechalem do VTG zhamowac auto, niestety byl upal 30 stopni w cieniu a tam maja kiepski nadmuch. Moj seryjny IC tak sie zagotowal, ze piewszy pomiar wyszedl 250km i o dziwo tez 340nm, ale drugi pokazal juz tylko 190km... takze wiedzialem, ze wynik zupelnie nia miarodajny. Natomiast doladowanie jakie pokazuje moj wskaznik w aucie to 1,6-1,7 w piku i spada do 1,5-1,4 tak, tez pokazal w VTG pomimo zanizenia mocy, a w ECU PERFORMANCE wyszlo doladowanie w piku okolo 1,5 i spada jak widac do 1,2-1,3... zapytalem o to to powiedzili, ze oni maja bardzo dokladny wskaznik a inne tylko wroza z fusow... dziwne

Chcialbym zwiekszyc moment obrotowy, Desant przy tej samej turbinie ma 5km wiecej ale 80nm... to przepasc... nie sadze aby sam IC to powodowal. Gdzie szukac przyczyny niskiego doladowania? Brak sterowania doladowaniem czy moze zmienic actuator na twardszy?

coupe20vzmn.jpg
Plik ściągnięto 26404 raz(y) 83,48 KB

_________________

 
 
balc3r 
Young Forum User


Auto: Alfa 145 2.0 20VT
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 67
Skąd: Łomianki Warszawa
Wysłany: 2011-12-15, 9:20 am   

Z postów wynika, że Desant ma mniejszy wirnik o 2mm od Twojego.
 
 
 
merror 
KLUBOWICZ FCKP


Auto: FC 16vt,X 1/9
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 575
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-15, 10:40 am   

Po pierwsze musi byc Fmic
po drugie musi byc zewnetrzne sterowanie boostem jesli doladowanie ma byc wyzsze
potem trzeba od nowa wystroic, posprawdzac kilka rzeczy

Nm bedzie , musi byc :wink:

tylko seryjne sprzeglo i tak tego nie przeniesie, jak jest zdrowe to do 380Nm ma szanse zyc, potem trzeba juz troche zainwestowac.

nad reszta nie ma co dewagowac, bo to nie ma sensu , poprostu seryjny IC przy wysokim doladowaniu to nie porozumienie, podobnie sterowanie boostem.

co do turbin to widac ze full boost u desanta jest przy 2800 , u lexxa 3100
Na tej turbinie moze uda sie podejsc pod 320KM jak wszystko bedzie tak jak trzeba.

Ja na razie osobiscie preferuje rozmiar Desantowy :wink:
_________________
Fiat Coupe strojenie, tunning, mechanika.
 
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-05-24, 4:21 pm   

odgrzeję trochę temat ..........jak się sprawują Wasze turbinki ?
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
tsturbo 
Advanced Forum User


Auto: Coupe 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 608
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-05-24, 5:21 pm   

Ja na zlot w Czechach zakladam nowke oryginal :)
 
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2012-05-24, 5:24 pm   

cudownie :D :D :D
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-05-24, 5:24 pm   

tsturbo napisał/a:
Ja na zlot w Czechach zakladam nowke oryginal


nawet nie ma takiej możliwości ........ nówka ma leżeć na półce .........jutro postaram Ci się ogarnąć .........
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
daniellwl 
Forum Master


Auto: Fiat Coupe 16VT
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 1354
Skąd: Wola Uhruska WPR
Wysłany: 2012-05-24, 6:50 pm   

ERNI napisał/a:
jak się sprawują Wasze turbinki ?


jeszcze działa :) po regeneracji z 2 lata
_________________

 
 
SYSTEm. 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Blue Hunter
Wiek: 39
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 1110
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-24, 7:14 pm   

Moją zapieliśmy z Dariem w weekend, ale póki co fura stoi jeszcze na klockach. W przyszłym tygodniu będzie test :)
_________________
http://picasaweb.google.pl/marcinek78/Postert_BLUE
 
 
 
MARCIN_LE0987 
Forum King

Auto: COUPE 20VT LE 0987
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 2598
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-05-24, 8:49 pm   

moja też super, jakoś będzie rok i na MBC :wink:
_________________
FC to nie auto, to styl życia...
 
 
balc3r 
Young Forum User


Auto: Alfa 145 2.0 20VT
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 67
Skąd: Łomianki Warszawa
Wysłany: 2012-05-24, 10:17 pm   

Moja też się kręci ;)
na razie 400 kilometrów przelatane w trybie eco ;) - docieranie reszty.
 
 
 
Luu 
Grupa Pełnego Dostępu



Auto: 20vt
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 561
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-05-25, 11:51 am   

20tyś km przejechane i turbosprężarka wciąż jak nowa :)
 
 
 
Lexx 
Old Forum User


Auto: było 20VT MY'99
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-25, 11:36 pm   

Mojej już stuknęło 20.000km i działa. Jeżdzę często bardzo agresywnie a turbo od początku ma wyższe doładowanie, czasami nawet 1,7-1,8 w peaku. Także złego słowa o turbinach Erniego nie powiem. Oczywiście zawsze studzę turbinę nawet 2-3min po ostrej jeździe. I nigdy na zimnym oleju nie szaleje.
_________________

 
 
piotrekkk 
Young Forum User

Auto: 1.8
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 78
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 2012-06-17, 12:19 pm   

ERNI, napiszę może tutaj, bo skontaktować się z Tobą w inny sposób nie potrafię.

Miałeś zamówić kuriera po moją turbinę, którego oczywiście nie widziałem na oczy. Następnie przez parę dni nie odbierasz telefonów, nie odpisujesz na maila..

Nie wiem jak Ty robisz biznes z takim podejściem do klientów, ale ja sobie spassuje - w poniedziałek daję turbinę do innego zakładu, po prostu nie chce mi się Ciebie prosić.

Z racji, że nie znam innego sposobu by Cię o tym zawiadomić (wszak telefonów nie odbierasz, nie oddzwaniasz, maila też chyba nie sprawdzasz) to piszę to tutaj na forum - nie wysyłaj już tego kuriera.

Pozdrawiam 8)
 
 
aro51 
Old Forum User

Auto: Fiat Coupe 2.0 20vt+
Wiek: 27
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 171
Skąd: ciechanów
Wysłany: 2012-06-17, 3:33 pm   

:b
_________________
FC 2.0 20vt
Ostatnio zmieniony przez aro51 2012-06-17, 3:51 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-06-17, 3:37 pm   

piotrekkk napisał/a:
ERNI, napiszę może tutaj, bo skontaktować się z Tobą w inny sposób nie potrafię.

Miałeś zamówić kuriera po moją turbinę, którego oczywiście nie widziałem na oczy. Następnie przez parę dni nie odbierasz telefonów, nie odpisujesz na maila..

Nie wiem jak Ty robisz biznes z takim podejściem do klientów, ale ja sobie spassuje - w poniedziałek daję turbinę do innego zakładu, po prostu nie chce mi się Ciebie prosić.

Z racji, że nie znam innego sposobu by Cię o tym zawiadomić (wszak telefonów nie odbierasz, nie oddzwaniasz, maila też chyba nie sprawdzasz) to piszę to tutaj na forum - nie wysyłaj już tego kuriera.


prawdę mówiąc to faktycznie telefonów czasem nie odbieram ,ale napewno nie przez kilka dni , PW żadnego od Ciebie nie miałem ,a meila też za bardzo sobie nie przypominam (mógł mi umknąć za racji dużej ilości jakiej otrzymuje ) ...........wystarczyło przypomnieć się na PW .........może kontaktowałeś się z kimś innym ?
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
piotrekkk 
Young Forum User

Auto: 1.8
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 78
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 2012-06-18, 5:28 pm   

Pisałem na maila podanego na Twojej stronie, którego wysłałeś mi SMSem. A telefonowałem na numer również podany na Twojej stronie: 508 233 933. Telefonowałem w piątek w godzinach popołudniowych, oraz w sobotę przed południem - zero odzewu, zero oddzwaniania czy czegokolwiek.

Nie pisałem przez forum, bo zależało mi na szybkim uruchomieniu auta.

Wiesz, mogłem Ci wysłać PW z przypomnieniem, mogłem Ci wysłać także gołębia pocztowego, mogłem sam do Ciebie przyjechać ponad 300KM, ogólnie mogłem zrobić dużo rzeczy.. Lecz to chyba ja w tej sytuacji jestem klientem i oczekiwałem choć odrobinę zainteresowania - wydawało mi się, że pewien okres w dziejach polskiej gospodarki się skończył 20 lat temu..

No nic, ważne, że konkurencja inaczej podchodzi do sprawy kontaktów z klientem :wink:
Ostatnio zmieniony przez piotrekkk 2012-06-18, 5:29 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tsturbo 
Advanced Forum User


Auto: Coupe 20VT
Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 608
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-06-18, 5:44 pm   

piotrekkk napisał/a:
Pisałem na maila podanego na Twojej stronie, którego wysłałeś mi SMSem. A telefonowałem na numer również podany na Twojej stronie: 508 233 933. Telefonowałem w piątek w godzinach popołudniowych, oraz w sobotę przed południem - zero odzewu, zero oddzwaniania czy czegokolwiek.

Nie pisałem przez forum, bo zależało mi na szybkim uruchomieniu auta.

Wiesz, mogłem Ci wysłać PW z przypomnieniem, mogłem Ci wysłać także gołębia pocztowego, mogłem sam do Ciebie przyjechać ponad 300KM, ogólnie mogłem zrobić dużo rzeczy.. Lecz to chyba ja w tej sytuacji jestem klientem i oczekiwałem choć odrobinę zainteresowania - wydawało mi się, że pewien okres w dziejach polskiej gospodarki się skończył 20 lat temu..

No nic, ważne, że konkurencja inaczej podchodzi do sprawy kontaktów z klientem :wink:


Pioterkkk mogles tez zrobict turbo gdzies w Katowicach mialbys bliżej a w końcu i tak trafilbys do Erniego
Byli zlot wiec musisz sobie wzizdz trochę luzu
 
 
 
Leszek 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 20VT plus
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1959
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2012-06-18, 6:04 pm   

tsturbo napisał/a:
Byli zlot

Dokładnie. Od środy do niedzieli, większość zlotowiczów była poza zasięgiem. Ośrodek nad jaziorem w lesie.
_________________

 
 
ERNI 
Old Forum User

Auto: FIAT COUPE 20VT LE
Wiek: 39
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 254
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2012-06-21, 9:16 am   

piotrekkk napisał/a:
Pisałem na maila podanego na Twojej stronie, którego wysłałeś mi SMSem. A telefonowałem na numer również podany na Twojej stronie: 508 233 933. Telefonowałem w piątek w godzinach popołudniowych, oraz w sobotę przed południem - zero odzewu, zero oddzwaniania czy czegokolwiek.


Napisz kiedy i na jaką pocztę wysłałeś mi wiadomość ,a pory i dni w jakie dzwoniłeś mówią same za siebie ..........dobrze ,że w niedzielę nie zadzwoniłeś ,bo w końcu ja "muszę" odebrać każdy telefon jaki do mnie dzwoni w piątek wieczorem,sobotę i w niedzielę ,ba nawet w nocy .Oczywiście muszę też na każdy oddzwonić i oczywiście wiedzieć ,że dzwoniłeś akurat Ty .........

piotrekkk napisał/a:
Nie pisałem przez forum, bo zależało mi na szybkim uruchomieniu
auta.


no właśnie ,a tu zaglądam praktycznie codziennie ,chociaż na chwilę ........

piotrekkk napisał/a:
Wiesz, mogłem Ci wysłać PW z przypomnieniem, mogłem Ci wysłać także gołębia pocztowego, mogłem sam do Ciebie przyjechać ponad 300KM, ogólnie mogłem zrobić dużo rzeczy.. Lecz to chyba ja w tej sytuacji jestem klientem i oczekiwałem choć odrobinę zainteresowania - wydawało mi się, że pewien okres w dziejach polskiej gospodarki się skończył 20 lat temu..


tak to Ty jesteś klientem i oczywiście pewien okres w dziejach polskiej gospodarki się skończył ,ale zaczął się inny ........"dużo,tanio ,tesco" .............niesty dla mnie najważniejsza jest jakość ,a terminy niestety nie zawsze idą w parze z jakością ,ale musiałbyś wkładać tyle serca w swój interes jak ja , to wtedy może byś to zrozumiał ........

piotrekkk napisał/a:
No nic, ważne, że konkurencja inaczej podchodzi do sprawy kontaktów z klientem


super ,ciekawe czy tak samo do jakości .........pozdrów konkurencję .....
_________________
www.emp-turbo.pl
www.facebook.com/emp-turbo
CZĘŚCI DO TURBOSPRĘŻAREK,
TURBOSPRĘŻARKI-NAPRAWA
-REGENERACJA-SPRZEDAŻ
 
 
 
Łukanio 
Old Forum User

Auto: Green 16VT PLUS
Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 221
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2012-06-23, 2:44 pm   

Jestem bylem i bede klientem ERNIego od 2 lat robil mi turbo 2 razy i jestem bardzo zadowolony z jego uslug. Wszystko zrobil fachowo i bardzo profesionalnie. Nie rozumiem tego czepiania sie o telefony... Nie kazdy ma bez przerwy telefon przy sobie i czasem trzeba wykonac wiecej prob niz 2. Goraco polecam tego czlowieka. Za jakis czas pochwale sie tym co wyszlo w mojej 16VT po tym jak ERNI nia modzil :D
 
 
majeka 
Young Forum User

Auto: FC+A3
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Ż-c
Wysłany: 2012-07-07, 8:41 pm   

Witam Was. Minęło już trochę czasu i chciałabym zapytać jak sprawują się Wasze zregenerowane turbosprężarki. Sama stoję przed koniecznością regeneracji turbosprężarki, ale bardzo istotna sprawa to9 okres gwarancji. Jeśli firma jest pewna, że dobrze zregenerowała turbosprężarkę i włożyła w nią dobrej jakości części, to mogą sobie pozwolić na gwarancję 2 a nawet 3 letnia bo i z taka gwarancją się spotkałam.

No piszcie, jak tam Wasze turbosprężarki się sprawują i jakie maja przebiegi.
 
 
DESANT 
KLUBOWICZ FCKP
Mr.Prostak :)



Auto: jest... 2.0 20VT+
Wiek: 43
Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 10715
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2012-07-07, 8:45 pm   

wypadało by się najpierw przedstawić, skoro już piszesz.
A jak już napisałeś, to zapewne też przeczytałeś wszytko w tym temacie. ;hmm
_________________
I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
https://www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
 
 
majeka 
Young Forum User

Auto: FC+A3
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Ż-c
Wysłany: 2012-07-07, 9:17 pm   

Nie napisałem niczego - pragnę zauważyć że jedynie NAPISAŁAM.
Faktem jest że się nie przedstawiłam - miło mi Was poznać, jestem Ania i mieszkam w okolicach Bielska.
W tym temacie przeczytałam wszystko, ale nie wszystko zrozumiałam np. czy Łukanio raz w roku wysyłał swoja turbosprężarkę do Erniego czy wysyłał dwukrotnie ale różne turbosprężarki. Różnie można to zrozumieć.
 
 
Łukanio 
Old Forum User

Auto: Green 16VT PLUS
Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 221
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 2012-07-07, 9:47 pm   

majeka napisał/a:
Nie napisałem niczego - pragnę zauważyć że jedynie NAPISAŁAM.
Faktem jest że się nie przedstawiłam - miło mi Was poznać, jestem Ania i mieszkam w okolicach Bielska.
W tym temacie przeczytałam wszystko, ale nie wszystko zrozumiałam np. czy Łukanio raz w roku wysyłał swoja turbosprężarkę do Erniego czy wysyłał dwukrotnie ale różne turbosprężarki. Różnie można to zrozumieć.

Kolezanko juz tlumacze. Moje turbo bylo robione 2 razy. Pierwszy raz byla robiona pelna regeneracja u ERNIego tuz po zakupie poniewaz na zlocie po zalozeniu chipu EVO sie popsula ale wtedy to byla seryjna turbosprezarka. A drugi raz kilka miechow temu wyslana na sprawdzenie i maly tuning poniewaz ide z moca wyzej. Turbo jest zdrowe i nie kopcilo przed wyslaniem na sprawdzenie. Prawie 2 lata na tej turbinie zrobilem i nic sie nie dzialo. Goraco polecam.
 
 
majeka 
Young Forum User

Auto: FC+A3
Dołączył: 07 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Ż-c
Wysłany: 2012-07-07, 10:07 pm   

Dziękuje, teraz jest już dla mnie oczywiste dlaczego dwa razy wysyłałeś. Ja rozglądam się za firmą regenerującą turbosprężarki bo w mojej A3 już pada, ale wybór firmy jest bardzo trudny.
 
 
Wilkuw 
KLUBOWICZ FCKP
16vt20vtp20vtle



Auto: 20vt plus :)
Wiek: 35
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 6129
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-07-07, 10:17 pm   

99% firm moze dawac nawet dozywotnia gwarancje :) przeciez zawsze wina jest silnika badz montazu :) jakos wole od erniego chocby z gwarancja rozruchowa na 2 dni :)
_________________
Mechanika-Diagnostyka-Serwis-Softy ..Zapraszamy

DOBRZE i TANIO nie będzie SZYBKO

DOBRZE i SZYBKO nie będzie TANIO

SZYBKO i TANIO nie będzie DOBRZE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group