Portal FCKP
ForumProfilPomocSzukajUżytkownicyGrupyStatystykiAlbumDownload

Strona Główna Forum FCKP
Forum Dyskusyjne Fiat Coupe Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PLAN ZLOTU - oCoupacja 2015
Autor Wiadomość
SYSTEm. 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Blue Hunter
Wiek: 39
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 1110
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-03-12, 7:46 pm   PLAN ZLOTU - oCoupacja 2015

Witamy
W tym roku chcielibyśmy zaprosić WAS ponownie na ziemię lubelską do wspólnej integracji i zabawy na Zlocie FC - oCoupacja 2015 LUBLIN/ZAMOŚĆ/Krasne.

Zakładamy że oplata zlotowa pozostanie na tym samym poziomie co rok temu będzie ona w wysokości 190,- zł/osoby (dla płacących składki) i 220,- zł/osoby (dla pozostałych)

Zbieramy zaliczki po 100 od osoby do końca kwietnia dopłata do pełnej kwoty opłaty zlotowej do końca maja.
Potwierdzeniem rezerwacji domku jest wpłata zaliczki zlotowej do 15 kwietnia

Dla tych którzy nigdy nie byli na oCoupacji istotna informacja.
W opłacie zlotowej wliczona jest koszulka, naklejka zlotowa, informator, piwo, kiełbasa na ognisko bez ograniczeń, przystawki, czwartkowy rajd po okolicy, ośrodek ODTJ.

Opłata zlotowa nie uwzględnia kosztów paliwa, lawet, napraw, leczenia porannego kaca

Bazą noclegową będzie ośrodek „ŁUKCZE” na pojezierzu łęczyńsko-włodawskim:

http://lukcze.pl/

Wstępnie zadeklarowaliśmy liczba uczestników na 50 os. jeśli będzie więcej chętnych, to nie ma problemu, na 10 dni przed rozpoczęciem imprezy podajemy listę do ośrodka.

Śniadania:
Opcja I - bufet (szwedzki stół). Kawa, herbata, pieczywo, wędliny, sery, parówki na ciepło itd. (koszt w zależności od ilości osób – może być globalnie per osoba podobny koszt, ale za to więcej do wyboru) – do ustalenia od ilości uczestników.
Opcja II – indywidualne śniadania (koszt około 12 zł/os)
Prośba - nie robimy wiochy, nie wynosimy żarcia ze stołówki
Zakwaterowanie:
Domki typu DELUX (6-os. parterowy) – 2 szt.
- cena: 43,75/os
Domki typu DELUX II (8-os. Piętrowy) – 2 szt.
- cena: 43,75/os
Domki typu STANDARD (4-os) 8-12 szt. – w tym 2 z możliwością dostawki
- cena: 32,5/os
Uwaga: Domki muszą być wypełnione wg nominalnej ilości miejsc – nie może być tak że rodzina 2 os chce 4 os domek ( chyba że płacą za 4 osoby to tak).
Parkowanie:
nieodpłatny parking (na życzenie, możliwość parkowania przy domkach - max 2 auta przy domku.)
Atrakcje ośrodka :
- wynajem sprzętu wodnego, 4 lub więcej rowerki wodne do dyspozycji (indywidualnie przez uczestników wg potrzeb);
- animacje dla dzieci (opcjonalnie dodatkowo płatne) – tutaj musimy podać informację na 10 dni wcześniej, koszt animatorki to ok 150 zł/dzień ( 8 h dziennie)
- plac zabaw
- salon gier (Ping Pong, Billard, Badmington , Automaty)

Wstępny plan zlotu:

---------------------
Środa: 3.06.2015
---------------------

Przyjazd, zakwaterowanie.
wieczorem ognisko/grill (umc umc umc)

---------------------------------------
Czwartek: 4.06.2015 (Boże Ciało)
---------------------------------------

Rajd po okolicy (z itinerem)
Każdy uczestnik dostanie mapę z zaznaczonymi atrakcjami okolicy, które warto zobaczyć na pojezierzu, planujemy zakończyć rajd w Kozłówce (Pałac-Muzeum Zamoyskich, ogrody, park itp.) .Na powrocie pit-stop w LUBLINIE, parking na podzamczu, ok. 2 h wolnego czasu, obiad na starówce, możliwość zwiedzania podziemi (opcjonalnie jeśli będą chętni i czas). Wspólny przejazd przez miasto i powrót do ośrodka. Szczegóły podamy jak rozpiszemy wszystko czasowo.
-Dla tych którzy nie chcą lub nie będą w stanie jechać, jest możliwość pojechania bezpośrednio do Lublina pozwiedzać starówkę, zjeść obiad, posiedzieć w klimatycznych knajpkach.

http://teatrnn.pl/podziemia/
http://www.zabytek.gov.pl...goly.php?ID=165
http://www.polskaniezwykl...ry,1,32396.html

Wieczorem ognisko/grill („boom boom i want you ….”)

---------------------
Piątek : 5.06.2015
---------------------

Tor doskonalenia technik jazdy (jeden z najnowocześniejszych w Polsce)
http://odtj.lublin.pl/osrodek.html

Do dyspozycji mamy cały ośrodek włącznie z częścią administracyjną (w cenie serwis kawowy), 4-5 instruktorów którzy podzielą nas na grupy tak aby nie było zamieszania i w pełni wykorzystali ośrodek.
//do zamówienia catering, grochówka, pizza –dodatkowo płatne.

Wstępnie przewidujemy dwie części :
I - szkolenie doskonalenia techniki jazdy zakończone państwowym certyfikatem dla każdego z uczestników
II – sprawnościówka KJS wykorzystując pełne możliwości toru , włączenie sekcji poślizgowych itp. (szczegóły ustalimy z instruktorami i zamieścimy na forum)

-----------------------
Sobota : 6.06.2015
-----------------------

Wjazd na Rynek Zamościu (100 km od ośrodka) prezentacja aut, wspólne zdjęcia, obiad (kilkanaście restauracji do wyboru) ,zwiedzanie, czas wolny
http://zamosc.lovetotravel.pl/
wieczorem ognisko/grill
Konkurs wiedzy o FC.

--------------------------
Niedziela : 7.06.2015
--------------------------

Wyjazd do domu/”…nie płacz kiedy odjadę…”

Z dodatkowych atrakcji jakie możemy załatwić:
painball , quady, wycieczki terenowe z przewodnikiem – szczegóły na bieżąco

Wszelkie konstruktywne uwagi i propozycję mile widziane.
Pomysły na konkursy, zabawy itp.
Pytania proszę kierować do mnie i Łukasza lub Zarządu.

Proszę o zapoznanie się z planem, przemyśleniem, rezerwacją urlopu- aktualnie zamykamy jeszcze kwestie formalne.
Zapisy ruszają za tydzień.
_________________
http://picasaweb.google.pl/marcinek78/Postert_BLUE
 
 
 
plona123 
Forum King of the Kings


Auto: 20vt -LE
Wiek: 37
Dołączył: 05 Cze 2003
Posty: 5549
Skąd: busko-zdrój/Wien
Wysłany: 2015-03-21, 7:52 pm   

a jak liczone sa dzieci ?od ilu lat
_________________
http://picasaweb.google.com/fiatcoupeLE
 
 
 
damag 
Zarząd FCKP
P1 DAMAG


Auto: LE 725 :)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 3462
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2015-03-22, 10:27 am   

Ja bierzesz cały domek 4 os to płacisz za 4 osoby . ( 2 × dorosłe + 2 x 50% )
Dzieci do lat 10 50% ceny, do lat 3 bezpłatnie bez wyżywienia i oddzielnego miejsca do spania
_________________
300KM+ -> 400KM+ -> jest Levi's 501KM
4,39 do setki i 12,639 na 1/4 mili :)
 
 
 
SYSTEm. 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: Blue Hunter
Wiek: 39
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 1110
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-02, 9:07 am   

Proszę o zabranie ręczników ze sobą w domkach nie ma ich na wyposażeniu

poniżej wyposażenie domków:

http://lukcze.pl/pliki/re...ku_standard.pdf
_________________
http://picasaweb.google.pl/marcinek78/Postert_BLUE
Ostatnio zmieniony przez SYSTEm. 2015-06-02, 9:09 am, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Leszek 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: FC 20VT plus
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1959
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2015-06-02, 9:27 pm   

Pininka twierdzi, że brak też kuchenek. Info raczej dla tych co z dziećmi.
_________________

 
 
Woopy 
KLUBOWICZ FCKP



Auto: 2.0 20VT MY99
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 1755
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-02, 9:31 pm   

Tak. W domkach zwykłych nie ma kuchenek. Tylko czajnik.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group