Auto: Fiat Coupe 20v turbo
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 282 Skąd: Niemcy
Wysłany: 2015-11-26, 9:59 am 20vT
Zakupiony kilka tygodni temu.
W dniu zakupu:
Po tym jak samochód dotarł do domu dostał jakieś mycie na bezdotykówce. O ile w chwili zakupu miałem mieszane uczucia odnośnie koloru to teraz już ich nie mam...
Niedługo po zakupie miałem urlop więc była okazja ogarnąć kilka spraw...
Auto miało zdewastowane zawieszenie. Nowe wahacze i łączniki stabilizatorów. I sprawdzony zestaw Eibach+Bilstein b6.
W lecie auto jeździ na kołach 17", na zimę dostało wstępnie 16". Aby zamontować felgi 16" z 16vt trzeba było dołożyć 20mm dystansu na koło.
Uwaga! info dla potomnych - jest to MINIMALNA grubość dystansu żeby ta felga siadła a i tak siada "na grubość kartki papieru"...
W aucie siedzi kompletny wydech Ragazzon. musieliśmy go troche poprawić bo jeden z wieszaków był urwany. teraz już nic nie stuka i nie puka a wydech wisi tak jak powinien
Auto dostało też ciemniejsze szyby.
Autko dostało tez nowe radyjko. Wybór padł na jednostkę Pioneer DEH-X8700DAB. Jako dodatek pilocik na kierownicę do obsługi.
Do zrobienia jest jak zawsze dużo drobiazgów - ale generalnie auto cieszy michę...
Ostatnio zmieniony przez dejv667 2015-11-26, 10:04 am, w całości zmieniany 1 raz
Auto: Audi A6
Wiek: 25 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 130 Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2015-11-26, 11:18 am
Bardzo podobne fc do mojego byłego 1.8
Ten sam kolorek i te same felgi RH
_________________ Powiedzieć znajomym na przyjęciu, że jeździ się Nissanem Almerą, to jak powiedzieć, że ma się wirusa Ebola i właśnie zamierza się kichnąć. - J.Clarkson
Auto: Fiat Coupe 20v turbo
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 282 Skąd: Niemcy
Wysłany: 2016-03-05, 10:15 pm
Maciuś napisał/a:
A w jaki sposób naprawiło ci to skrzynię?
Ale patent na wieszak (mocowanie) wydechu to masz dobry brakuje ci mocowania przykręconego to tej łapy od skrzyni biegów.
Prawa poduszka silnika była kompletnie rozwalona i silnik krzywo wisiał w efekcie biegi źle wchodziły.
Ten patent jest właśnie zły. ta część wydechu powinna poruszać się razem z silnikiem a jest przykręcona do budy na sztywno. Mocowanie na łapie mam, ale nie mam mocowania na wydechu żeby go tam podwiesić. Musze to jakoś wykombinować zanim znowu coś popęka.
Auto: Fiat Coupe 20v turbo
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 282 Skąd: Niemcy
Wysłany: 2016-11-17, 5:22 pm
FMIC
Odświeżone zaciski
Boost controler + wideband
3" downpipe -> 2,5" 200 cell cat -> Ragazzon
Wysłużone Bilstein B6 zostały zastąpione przez Koni Sport
H&R Sport
Garrett GT28RS
I na koniec ogromne podziękowania dla Jacka. Za znoszenie telefonów, porady, jeżdżenie po nocy... W gruncie rzeczy bez jego wsparcia bardzo niewiele z tego by się zrobiło.
I na koniec ogromne podziękowania dla Jacka. Za znoszenie telefonów, porady, jeżdżenie po nocy... W gruncie rzeczy bez jego wsparcia bardzo niewiele z tego by się zrobiło.
Nie ma problemu, trzeba sobie pomagać.
Wypadałoby jeszcze ogarnąc inaczej rurę od FMIC z lewej strony, ale to już kosmetyka.
_________________ Garrett GTX2867R gen. II + EMU Black
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum